torsdag 26 april 2007

TRÄDGÅRDSINSPIRATION

Idag har jag "fönstershoppat" på nätet och här bjuder jag på lite inspiration för trädgården.

Fina saker från nätbutiken: Trädgårdsrum



Mysiga betonghjärtan

Blomsterdekoration i "rostigt" gjutjärn.

Bambuklockor att sätta över plantorna som skydd för rådjur, stark sol eller första frosten.



Tänk vad skönt att sträcka ut sig på denna solsäck efter några timmar i rabatterna.

~~~~~~~~~~~~~~~~
Och ett par saker från: HemLjuvaHem

Häftig vattenkanna
Och till sist en jättesnygg rund hängare med 6 krokar.
Skulle göra sig bra i köket också.
Trevlig fredag till er alla!

9 kommentarer:

♥ Pia... sa...

hej fina saker..den svarta vattenkannan du..den var fin och betonghjärtan.... gillar betong..skulle gärna ha en del sånna betongsaker i min trädgård..det värsa är att jag gillar alldelles för mycket..det blir dyrt och en salig blandning..äääh lika bra att fönstershoppa som du:)ha en härlig fredag och helg..PIA

Anonym sa...

Mycket snyggt, gillar bambuklockorna(!) och så klart 'kudden'.

Stina sa...

Helhärliga bilder. Kram Stina

Anonym sa...

Vilka fina saker! HJärtan i betong skulle gärna få pryda min balkong. =) (tihi, det rimmade ju). Gjutjärnsdekorationerna är oxå helt i min smak! =) Ha en skön kväll. Kram

Lotta sa...

Jättefina saker!
Ha en riktigt härlig helg!
kram Lotta

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilka härliga bilder du hittat! Den där hängaren skulle jag gärna ha ute eller i köket som du säger och de stenhjärtanen var ju bara för härliga!!

( p.s helt paff blev jag i dag, läs i kommentarerna i min blogg...)

Jag kikar in igen under helgen!! Mari.

Poppins sa...

Fina saker. Vill gärna ha några söta hjärtan i betong... Och den fina hängaren i köket!
Kram och trevlig helg!

n o r d i n g å r d e n sa...

Hej igen, tusen tack snälla du för de snälla orden! Ja, man fattar ju rakt ingenting.... "Ses" sen igen i helgen, ska byta bilder i morgon! Mari.

Lin & Lavendel sa...

Gillar hjärtan i betong och rostiga blomsterdekorationen var fin, gillar rostiga saker.