onsdag 24 december 2008

EN RIKTIGT GOD JUL.....


...önskar jag er!!!!


Jag sitter vid köksbordet.....ljusen är tända och gröten puttrar på spisen....

Snart vaknar familjen och vi ska äta julfrukost tillsammans.


På eftermiddagen åker vi till grannstaden för att fira jul tillsammans med min dotters svärföräldrar....Albins farmor och farfar. det ska bli så trevligt.


Och jag är säker på att den som varit snällast och får flest paket är lille Albin =)


Så.....från mej...och lille "tomtenissen", som just vaknat..... till er alla....

EN RIKTIGT GOD JUL!!!!!!!!!!!

9 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

God Jul till den nyvakne nissen och hans familj!

Kram Maud

Dubbelörn sa...

Jag blir alldeles varm inom mig!! En så skän känsla sprider sig inom mig... Ohhh, så härligt med barnbarn...

Är det något jag längtar efter så är det just detta... barnbarn ;)

Stor varm julkram till er alla

Lallis - liv och leverne sa...

Underbart söt liten Nisse:)
God fortsättning önskar jag dig.
Kram Lallis

Eva Agnes sa...

Ja nu är julen redan förbi men nyår kvarstår.
Du får ha det bra den dagen och hela det nya året.
Tack för grattis!
Kramar Eva Agnes

Designe sa...

God fortsättning till dig och den söta lilla tomtenissen! Kram :)

Marianne sa...

Va fuskigt att få träffa den sötaste av alla tomtar.
Hoppas julen varit bra och att det nya året blir det också.
Jag tittar väl in här snart igen...
Kram/Marianne

Ankan sa...

Hoppas du haft en riktigt God Jul! Kramar från Ankan

Min Skattkammare sa...

Det var deb finaste tomten jag sett i år! ;o)
Önskar dig ett härligt gott nytt år!
Kramar Kicki

Guldkorn i min vardag! sa...

Vilken skön tomte!
Önskar dig ett Gott Nytt År!
Kram Ulla-Bella