torsdag 9 april 2009

GLAD PÅSK

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera bloggen på sistone.....men snart kommer ett nytt inlägg med bilder på den nystylade hyllan bla......ska bara ta lite bilder först....
Men jag tänkte bara önska er en riktigt GLAD PÅSK med en liten bild på min egen lilla påskkyckling....som för övrigt sitter i sin mammas knä alldeles intill mej just nu *myser*
Albin provar en påskmössa på IKEA =)

Så som sagt...ha en riktigt
GLAD PÅSK!
Hoppas bara att vi får lite bättre väder....här har det varit regn och trök idag =(
PUSS I PÅSK på er!!!!!!

4 kommentarer:

Vardags-mirakel sa...

Han är ju så söt din älskling! Glad påsk önskar Eva.

Huset vid ån sa...

Åh, vilken härlig blogg du har...Jag har själv kastat mig ut i bloggvärlden nyligen...Hur det nu ska gå?? Jag som knappt kunde gå ut på Internet för ett halv år sedan...Jag önskar dig en trevlig Påskhelg!!Therese

Malin sa...

Glad Påsk! Sötaste kyckling jag sett. Ha en skön och trevlig helg.'
Kramar

Elzie sa...

Vilken liten goding det där är. Så himla söt i sin kycklingmössa. Jag hoppas få träffa den lille nu i helgen efter att han varit utomlands en hel vecka.
Ha en skön påsk tillsammans med de dina.
Kram Elzie