måndag 23 april 2007

I dag köpte jag en mus till Nisse. Så nu blir det betydligt enklare att blogga med honom. Det är svårt att blogga utan mus. Annars kommer vi riktigt bra överens.....jag och Nisse och med nya musen kan det bara bli ännu bättre.

I
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Idag är det ju måndag och på måndagar brukar jag och min kompis K träna på gymmet. Och idag var inget undantag. Det var svettigt värre, men man måste ju tänka på att bikinisäsongen närmar sig med stormsteg. Och man måste ju se snygg ut på stranden...........äsch jag bara skojar. Hur jag ser ut i baddräkt struntar jag blankt i. Men det är så skönt att träna och jag känner ju att kroppen mår bra utav det också. Och det är väl huvudsaken. Om sedan jeansen sitter lite trångt och magen putar......so what!

Ha en skön kväll alla trevliga bloggare!

6 kommentarer:

Lime sa...

Ja, visst blir det lite enklare med en mus :-)
Jag har också kört ett svettigt body-pump-pass ikväll. Känns riktigt skönt att röra på sig.
Ha dé!

Signe sa...

Va duktiga ni är som tränar! Jag skulle oxå behöva röra mig mer...usch..sommaren kommer alltid för fort. Härligt med sommar men inte med bikini :)

♥ Pia... sa...

aha...musen gör sitt jobb ser jag....och du sköter om dej...gympass skulle jag med behöva...men skyller på allt möjligt och tar en liten tur med selma istället...inte lika svettigt:)...ha det så gott...PIA

Poppins sa...

Gym? Vad är det? :)
Nöjer mig med att böja mig efter ogräs...
Promenerar förstås. Mannen tror jag är galen sedan jag började gå upp halv sex på morgonen ett par dagar i veckan för att promenera 4 km. Ingenting skulle få upp honom ur sängen vid den tiden.

Birgittas minnen sa...

Hej, kul att titta in hos dej, kulla som du är. Jag försöker också att hålla formen med lite styrketräning, man känner sig lite bättre och duktig efteråt, nästan lite snygg. Så fint du hade i ditt porslinsskåp.

Anonym sa...

Hei! Fin blogg du har!
Lurer på om du kan gjøre meg en tjeneste. Jeg har fått kommentarer fra majsen, men kan ikke få lagt inn kommentarer på hennes side siden jeg ikke er googleblogger. Såg du hadde vært inne hos henne.Kan du be henne hake av på innstillingene så jeg kommer inn. Slik du har det. Hvis hun vil da...
Pfh. Takk :)