torsdag 16 augusti 2007

Å....JAG BLIR SÅ GLAD!!!!!

JÄTTETACK ! Till både Eva Agnes och Birgitta för att ni utsåg min blogg bland alla andra bloggar.
Jag säger som många andra att det är så svårt att plocka ut några stycken av alla mysiga bloggar, men jag har gjort följande val.

Jag vill ge utmärkelsen till:
Mari-Guldkant på livet. Vi träffas då och då och det är en härlig tjej som står med båda fötterna på jorden.Hennes blogg är så otroligt fin och hon är så bra på att se det som verkligen sätter gulkant på tillvaron. Hon är dessutom en jättebra fotograf.
Elins stuga.I hennes blogg får man följa renoveringen av ett fint gammalt torp. Det är så spännande och inspirerande och hon tar så fina bilder och skriver så trivsamma inlägg. Jag gillar hennes sätt att inreda och bevara charmen i den fina stugan.
Majsan Shabbychic.En otroligt inspirerande och vacker blogg och hon är så duktig på att renovera möbler och inreda på det där "shabbiga" viset som jag gillar. Och dessutom är hon väldigt duktig på matlagning och man får ta del av många härliga recept.

Förutom dessa tre favoritbloggar, så kikar jag väldigt gärna in hos Eva Agnes och Birgittta som båda två är så kreativa och pyssliga och har så inspirerande bloggar. Dom har ju redan fått utmärkelsen, men jag vill gärna nämna dom ändå.
Jag har många fler favoriter ochså, men kan inte skriva om alla. Därför skickar jag en
STOR KRAM!!!! till alla er =)

6 kommentarer:

Poppins sa...

Kram själv, lilla solkatt! Och grattis till utmärkelsen! Vilka trevliga bloggar du har valt ut. Det är bara Majsan som var ny för mig men jag ska genast besöka henne.

n o r d i n g å r d e n sa...

Tusen tack du snälla solkatt!! Vad glad jag blir för dina snälla ord ocm mej och min blogg!! Du har ju en superblogg själv och är en mycket rar människa! Jag fick denna utmärkelse av Stina med i förra veckan men valde inga vidare då heller, kan inte men jag blir SÅÅÅ glad över att du valde mej!! Tack från mari- å hoppas vi ses snart igen!! Mari.

Lavendel & Romantik sa...

Tack va go du är, jag är såååå glaaad!!!!! Vet inte vad jag ska säga det är inte ofta jag blir stum ska du veta....Du har ju en sån kanonblogg liksom Mari. Men jag vet inte vilka jag ska utse för ALLA står ju på min sida Du, Mari pia stina Lotta osv. Jag tackar och niger Puss på dig Go höna /Majsan som känner som en yrhatt just nu...;-)

Lily of the valley sa...

STORT Grattis till din utmärkelse! :)
Keep on Rockin´, Girl
kramiz Lily

Solsjö - Under en vind sa...

Grattis till utmärkelsen, uppskattning är alltid roligt! Å´du är värd den!Kram!

Eva Agnes sa...

Tack för så fina ord om mig och min blogg. Ha det nu skönt i Grekland.
Kramar Eva Agnes