torsdag 30 augusti 2007

TILLBAKA IGEN

Ja, då var man tillbaka i vardagen igen. Jag har haft en underbar vecka i Grekland tillsammans med mina döttrar.
MASSA KRAMAR, mina älsklingar för att ni tog initiativet till den här resan.

Vi har skrattat mycket, ätit och druckit gott, badat och solat och haft det jätteskönt. Det var väldigt varmt ca 40 grader varje dag, men det var ju bara skönt när man låg på stranden och kunde glida ner i vattnet med jämna mellanrum.
Och som tur var så befann vi oss långt ifrån dom fruktansvärda bränderna som härjar i Grekland. Det visades på TV hela tiden på ALLA kanaler, så man kunde inte
undvika att bli påverkad ändå.
Fortsättning följer.......


12 kommentarer:

Eva Agnes sa...

En sådan underbar semster det verkar ha varit. Vacker bouganvilla, och härlig mat.
Jag blir väldigt hungrig när jag ser den tallriken med fêtaost.
Kramar Eva Agnes
PS Ja, det är tur att man har sparat alla sina gamla inredningstidningar.... Jag vet inte hur många gånger jag har gått igenom dem. Och ändå hittar jag alltid något nytt.
DS

n o r d i n g å r d e n sa...

Hej & välkommen hem igen!! Så kul att ha dig tillbaka bloggvän! Så lockande fräscha bilder du tagit, den grekiska salladen och den desserten såg mer än gott ut!!
Vi ses! Mari.

Stina sa...

Åh, vad härligt. Vill också... Kramis

Birgittas minnen sa...

Välkommen hem, vilken härlig semester du och dina döttrar verkar ha haft, mysigt att åka iväg sådär. Hoppas du hämtat kraft och sol för att ta itu med dessa kalla mornar och behåller den härliga semesterkänslan. Vilka härliga bilder, jag blir jättesugen. Kram och kul att du är tillbaka.

Anonym sa...

Åh gu så härligt ni verkar ha haft! *avis* Tänk värme och god mat och så blir man ju på så bra humör! Förstår att ni haft trevligt! Kram :)

Dubbelörn sa...

Välkommen tillbaka till höstkylan!

Jag skulle inte tacka nej till en resa dit just nu... el förresten kanske efter att vi är helt klar med vardrummet... men då villjag ju njuta... Ähh då får det väl bli till nästa år då... *skrattar*
Kramar

Solsjö - Under en vind sa...

Välkommen hem! Vad skönt att ni inte var där det är som mest branddrabbat, men självklart märker man av det! Hoppas att du visar oss massor av ljuvliga somriga bilder! Kram och mysig helg!

Lily of the valley sa...

Välkommen hem! Vilka härliga bilder.
Hoppas du visar fler från det underbara Grekland.
Tack för din omtanke!
Katten som adopterat oss är supercharmig. Vi kallar honom Bois, Boisaren(Fotbollslaget i Landskrona heter Bois och deras färger är svart/vita)
ha en trevlig helg
kram Lily

Lallis sa...

Välkomna hem!
Mmm... blir så sugen när jag ser bilderna i kollaget! *drömmer mig bort*
Skönt att ni hade det bra. Men undrade ju lite när man hörde om bränderna i Grekland.
Kram Lallis

Anonym sa...

Åhh vad härligt med värme.. men inte kul med eld..men skönt ni inte bodde där..
Är det bouganvilla..???/åsa

Poppins sa...

Välkommen hem! Ser ut som ni har ÄTIT gott, härliga bilder. Ser fram emot att få läsa och se mer från resan.
kram

Anna sa...

Det låter som om ni haft en underbar semester i sköna Grekland! Det hade vi också:) Det är ju bara för härligt med sol och värme för oss frusna nordbor!Tur att ni var långt ifrån bränderna!

Ha en mysig fredagskväll!
:)Anna