tisdag 16 oktober 2007

Nu tänker jag visa er mitt projekt som jag håller på med........
och jag är lite SKRAJ!!!!!
För detta är något som jag aldrig har gjort förut och vet inte hur det kommer att funka......
Därför vill jag gärna höra era ÄRLIGA åsikter om detta.
Tanken var att jag ska tillverka för att sälja på julmarknaden....men jag blir så osäker på mig själv, så jag vet inte om det duger.
Så snälla Ni.....var riktigt ärliga nu och säj vad ni tycker.

~~~~~~~~

Ja, som ni(förhoppningsvis) ser så är det ljuslampetter i form av
hjärtan och änglar jag håller på med.
Maken har sågat och jag har gjort resten. Ljushållarna är gamla kakformar i plåt.

En närmare titt på ängeln.
På hjärtat har jag klistrat en bild på en liten pilskjutande ängel och dessutom har jag försökt mej på en text....men jag vet inte.....


Ja, det var det....nu har jag kastat mej ut för stupet....=)

Massa kramar till ER ALLA!

27 kommentarer:

Anonym sa...

å får jag den stora äran att säga först...då säger jag underbart...jättefina...hjärtat med ängeln vill jag bara ha ...jättemycket..jag säger go for it

Ankan sa...

Men, vad söta! De är ju som små upplysta tavlor! Så fint gjorda och med personlighet. Vilken idé du har där ;) Jag skulle definitivt köpa en!
/Kramar

Dubbelörn sa...

Oh... säger spontant... ärlligt o uppriktigt...
Ljuvliga!!! Så fina, så söta, så personliga...

Jag köper absolut!! På vilken julmarknad finns du??!! *ler*
Ärligt talat...kan jag beställa fr dig... Maila mig...

Kramar

Orr Anna sa...

De var ju jättefina, hoppas att du får sälja många på julmarknaden! Är den den vid gruvan? Den är så mysig så jag brukar ta mig en tur dit trots att jag bor en bit därifrån. Hälsningar från Anna

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

De är ju jättefiiina!!! Skulle gladeligen ha en sådan på väggen!
Vad duktig du är!!!
Kram
Marie

Diverselådan! sa...

Helt ärligt - dom är ljuvliga! Det är bara att sätta igång med masstillverkning. De kommer vara lättsålda.
Kram från Annette

Lavendel & Romantik sa...

DU behöver inte ens tveka....Jag menar vem skulle inte köpa.....Dom är ju så himla söta.....Du kommer nog att få beställningar på hur många som helst.....Tro mig :-) Kram/Majsan

Annie sa...

Jättejättefina, ju!! jag vill ha en! Hjärtat skulle det nog bli, jag älskar hjärtan! Ska du sälja dem? Kostar???

Lotten sa...

Perfekta! Som gjorda för en julmarknad! Wunderbar! Go for it, tjejen! Kram!

Min Skattkammare sa...

De kommer att gå som smör......du ska få se!!
Jättesöta är de ju! Sträck på dig nu! hi hi
Kram kicki

Poppins sa...

Åh, så söta! Helst hjärtat tyckte jag, det är superfint. Du har absolut inget att vara orolig för utom för att dina saker ska gå åt som smör i solsken! :)
kramar

Anonym sa...

så roligt att hitta till denna blogg vad duktig du är jättefina saker underbara ljus & den tovade tomten så... ljuvlig allt är fint helt ärligt.
mvh Mona

faster atta sa...

Helt ärligt?? Gör fler! De kommer att gå åt på en julmarknad, garanterat!

NICOLINAS BONING sa...

Tok-Fia...vad är du skraj för?!
Dina alster är jättefina:-)
Det är klart att dom kommer att sälja!
Kramar/Birgitta

Anonym sa...

Absolut att du kan sälja.. orginellt och inte kopierat!!! så sträck på dig! och ge dig ut.. på marknader! Jättefina! / Åsa

Birgittas minnen sa...

Jag tror du har landat mjukt när du kastat dej utför stupet, så fina ljushållare, passar perfekt inför julen och höstkvällar. Du är duktig att hitta på modeller. Det blir nog succé tror jag. Kram och jobba på.

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå Solkatten men såna mysiga små ljuslyktor du har gjort!! Hur kreativ är inte du, alla troll och tomtar icke att förglömma! Dessa ljuslamapetter kommer inte att bli svårsålda, jättegulliga!! Mari.

Lily of the valley sa...

Jättesöta! Du har inget att oroa dig för.
kram Lily

Lilla Blanka sa...

Ja, åh de är jättesöta..!
Kram

Solsjö - Under en vind sa...

Tror absolut att de säljer!! Men flera olika saker är nog bra att ha med, för då kan varje kund köpa mera....Kram!

Lusthuset sa...

Gå på du bara, de är jättefina. Speciellt tyckte jag om hjärtat. Hade jag gått på en julmarknad och hittat det där hade jag köpt det på direkten....helt ÄRLIGT.
Kram och lycka till!

Anonym sa...

Åh klart du vågar, de är underbara! Du kommer att göra succe på marknaden =)

www.nestorforlag.se sa...

Som tack för all rolig läsning och stor inspiration erbjuder country-dreams.se alla bloggare 10 % rabatt på en vara under en dag, den 20/10. Rabatten kan inte kombineras med andra erbjudanden och gäller ej beställningsvaror.
Vid din beställning anger du under "meddelande till säljaren" ditt bloggnamn samt vilken vara du vill ha till rabatterat pris.
Välkommen in.

Mvh Jessica/country dreams

www.country-dreams.se

Elzie sa...

Dom var ju jättesöta. Kan du mycket väl ha till försäljning så inga stup här inte. Du har verkligen fantasi. Man skulle inte kunna få låna lite *s*?
Ha en bra helg.
Kram Elzie

Amoroso sa...

Nejmen åh så ljuvliga! Jag hade köpt :-)

Hem och Lycka sa...

å vad underbara!! klart du ska sälja dem!

Unknown sa...

Men åhh,så vackra saker du har skapat!!Båda hjärtana är mycket vackra..gillar den jättesöööta ängeln jättemycket..skulle göra vad som hellst för att få en sådan..eller köpa!Vad du är duktig vännen..dom är ursöta!

Kramar Maria!