fredag 19 oktober 2007

TACK!

Jag är förkyld och ur form, så jag idag blir det inget långt inlägg, men
jag vill i alla fall titta in och tacka Er alla snälla Bloggisar för era goa´ kommentarer
på mina hjärtan och änglar. Ni ska veta att jag blir
SÅÅÅ GLAD!


Ni har gett mej mod att fortsätta med tillverkningen och att våga ta med dom på julmarknaden.

Så här kommer en JÄTTEKRAM till ER ALLA från mej.(Håll andan bara, så ni inte blir förkylda *snörvel...host*)

OOOUPS!!!! Jag har just upptäckt att min mail-adress som jag har överst på sidan inte var helt rätt.....nu är den ändrad och stämmer.....så nu kan ni skicka mail till mej om ni vill =)

20 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Nej men oj, så trist, ja , det är verkligen förkylningetider och jag har haft ont i halsen denna vecka med och inte känt mej hundra men det bröt liksom aldrig ut... men, ha en sån skön helg du kan under filten i soffan, krya på dig nu!! Mari.

Elzie sa...

Hej du!
Jag hoppas du kryar på dig snart. Ville bara säga att jag har försökt maila dig men det kommer bara tillbaka. Stämmer inte adressen på din sida eller är det nåt annat problem?
Kram Elzie

Min Skattkammare sa...

Blir en snabbhälsning......kan inte hålla andan så länge! hi hi
Kraaaaam

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Stackars dej! Det är inte roligt att vara förkyld... Men du ska se, att bara om några dagar så är du på G igen! Krya på dig och ha det så gott som du kan!
Kram
Marie

Solsjö - Under en vind sa...

Din felaktiga mailadress förklarar att inte den inbjudan jag skickat nått dig!! Jag gör en ny! Krya på dig! Kram!

Dorthe ♥ sa...

Såg att du undrade över vilket glitter som Marie använder(bloggen Nostalgi o Romantik). Jag vet ju inte vilket hon använder,men själv änvänder jag glitterlim till en del av mina julsaker.
Kram
Dorthe

Lavendel & Romantik sa...

Klart att du måste krya på dig..Drick något starkt och gott så du skrämmer bort förkyldningen....Kram på dig snorfia / Majsan

Lilla Blanka sa...

Förkylningar är inte roliga :( Hoppas du har möjlighet att krypa upp i soffan med en kopp te och en bra inredningsbok/tidning och bara mysa.
Krya på dig vännen!

Anonym sa...

Usch för förkylning.. men krya på dig.. och fortsätt tillverka!!!=)/åsa

Lusthuset sa...

Krya på dig!!!

Poppins sa...

Kram själv. Och hoppas du kryar på dig!

Birgittas minnen sa...

Förkylning är inge vidare, men krya på dej nu så du hinner göra riktigt många fina ljushållare till julmarknaden. Kram och drick något varmt och läs en bra bok.

Stina sa...

Krya på dig, vännen. Drick te och läs nåt mysigt under en filt.:-) Kram

NICOLINAS BONING sa...

Tack för den bacillfria kramen;-)
Hoppas att du snart kryar på dig så att du hinner göra mycket mer att sälja...
Kramar/Birgitta

Dubbelörn sa...

Krya på dig vännen! Är lika intresserad fortf o mailar dig!
kramar

Anonym sa...

Krya på dig ! Hoppas du redan är bättre...Du har ju så många fina projekt så du har väl inte tid att vara sjuk...

Kram

Eva Agnes sa...

Vad gullig du är som säger så om mig. Tack, tack, tack.
Stackare dig som är förkyld. Inte roligt.
Lite nässpray, en alvedon och kanske hostmedicin... Då känner du dig bättre inför marknaden.
Kramar Eva Agnes

Tingeltangel sa...

Jag vill också säga att jag tycker dina ljuslampetter är jättefina. Krya på dig från förkylningen.

Lime sa...

Krya på dej och lycka till med dina fina hjärtan!

Hannele på Hisingen sa...

Kul med julmarknad.