torsdag 7 februari 2008

LÄNGTAN......

Jag har inget nytt att visa i sovrummet ännu.....men det kommer snart, så därför lägger jag in lite gammal skåpmat idag, så att ni inte ska sakna mej för mycket *fniss*


Snöslask och blask ute....SÅ TRÅKIGT! Och jag längtar till våren och sommaren som aldrig förr.Så därför lägger jag in ett sommar-collage jag gjort av bilder som jag lagt in på fotosidan.Det var nämligen mitt största tidsfördriv innan jag fastnade i bloggarnas underbara värld =) Nu har jag aldrig tid att titta in där, men min sida finns fortfarande kvar.....i fall att....


Nu ska jag sätta igång med "piffandet" i sovrummet, så att jag får något nytt
att visa snart.


Ha en bra dag!
KRAAAAAM!!!!

18 kommentarer:

Diverselådan! sa...

Visst längar man efter lite blommor och vår nu. Kul att katten hjälper till med tapetseringen.
Kram från Annette

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilket vackert sommarcollage! Fina bilder och den på smultronen får det att vattnas i munnen. Lycka till med sovrumspiffet och ja, du får gärna läsa min bok ngn dag : ) Mari.

Anonym sa...

Visst längtar man till sommar...härliga bilder.. och bloggen tar tid.. men såå kul det är! =)7åsa

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Vilka ljuvliga bilder du visar i dit collage, jag längtar också till våren, sommaren. Synd bara att de går så fort.

Ha en bra dag!

Kram Benita

Lavendel & Romantik sa...

Vilka bilder längtar ju ännu mera nu...Ha det gott Kram/Majsan

Sussie sa...

Underbara sommarbilder! Ja nu längtar jag också igen, snön är nästan helt borta igen och det regnar allt emmellanåt. Vi har snälla spöken här :) Ska bli kul att se bilder från rummet sen, ha en fin helg, kramar.

Anonym sa...

Hihi, jag håller på med sovrummet också..

Anonym sa...

Härliga färger! Underbara bilder! Tack för tipset om soffan. Den ska vi spana in. Ha en härlig helg!
Kram Paula

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Ja, längtan blev ju inte mindre när du visar så härliga sommarbilder... och så tittar man ut genom fönstret...grå,grå,grå,grå
det är hemskt!
Snart ska vi få se ditt sovrum! Det ska bli jättekul!
Kram
Marie

Anonym sa...

Visst är längtan stor till vår och sommaren. I morse kl sju hade det börjat ljusna ute och vad det kändes skönt.
Fina bilder du bjuder oss alla på idag
kram ewa

Lilla Blanka sa...

Åh piffande är ju såå kul! Jag har tidigare (före Bloggens tid) aldrig riktigt kommit fram till "piffa-stadiet" utan det har varit renovering, och byggande och sånt så när det sedan var klart så började nästa projekt och nån tid för piffing blev det inte...Men det tar jag igen nu :)
Lycka till med ditt piffande så väntar vi tills du har möjlighet att visa :)
Kram och ha en bra helg
Mia

Designe sa...

Vilka härliga sommarbilder och jag gillar verkligen kattbilden i headern med de två katterna, så gulligt! Ha en fin helg! Kram :)

Anonym sa...

Åh, vilket härligt kollage! =) Man längtar verkligen till sommaren när man ser bilderna. Annat än den här gråa, blöta och trista vintern...som snarare varit tidig vår sen i december typ.

Lycka till med piffandet. Ska bli kul att se det färdiga resultatet sen. Ha en skön kväll och helg. Kram

Unknown sa...

Så vackert collage du gjort,jag får väl kika in på din fotosida när jag kan.=)Ska bli spännande att se hur ditt sovrum ser it när det är i ordning.*ler*Ha en fin Lördag!

Kram Maria

Unknown sa...

Glömde skriva att visst längtar man till våren nu,här i Lappland så är dagarna mycket ljusare nu,idag så lyser solen på vita trädtoppar..såå vackert!!

Kramen

NICOLINAS BONING sa...

Jag tycker att det är snyggt med övedrag/dynor som man har tyg åt olika håll...och din blev jättebra!
Spännande med sovrumsbytet,snygg tapet.
Kramar/Birgitta

Dubbelörn sa...

Underbart at få drömma sig bort i dina bilder. Tänk den sommaren är ändå inte så långt borta...

Spännande ska det bli att få se er sovrums makeover ;)

Kramar

Elzie sa...

Ha, ha, naturligtvis är han lik farmor. Kan inte vara nåt annat *s*. Idag ska han få komma hem. Fick gulsot så han fick ligga och löga sig i solarie igår. Gottegris!!
Hoppas du har en bra helg.
Kram Elzie