torsdag 20 mars 2008

MOT BLÅKULLA!!!!!

Ja...ni hänger väl med ? Det blir nog ett himla hålligång, tror jag....men flyg försiktigt så ni inte krockar med någon av de andra häxorna och bryter kvasten =)

En gång om året får hon komma in ifrån förrådet....våran fina kärring. Hon är tillverkad av en släkting till min gube och väldigt välgjord. Men här har hon nog flugit lite för fort, för katten håller på att ramla av =))

Ojojoj...här ser man hennes underbyxor också.....hm!


Close up!



Jamen nu har den lilla kissen lyckats komma på rätt köl igen.....himla tur =)


NU ÖNSKAR JAG ER ALLA EN RIKTIGT.....

PUSS I PÅSK!

15 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Underbar påskkärring du visar upp! Försöker hålla mig ifrån de mest trafikerade lederna... Tror nog min kära man o son tycker det är Blåkulla här på gården mest varje dag *gapskrattar*

Påskkramar

Stina sa...

Du är ju för rolig du. Jasså du såg mig.
Ha en bra helg, vännen. Kram Stina

Anna sa...

Åh så söta katterna längst upp på sidan är!! Är det dina?
Trevlig påsk! Kram Anna

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilken himla fin påskkärring er släkting har gjort och så kul med katten där bak på kvasten! Flyg försiktigt: ) God & Glad Påsk önskar jag dig och din familj, fyrbenta och tvåbenta! Mari.

Lily of the valley sa...

Lite sliten är man efter hemresan inatt, regnet fullkomligen öste ner, kvasten blev sur så det tog sin lilla tid att komma hem. ;)
Fin påskkärring som släktingen har gjort.
Ha en Glad Påsk
kram Lily

Vanilladreams and humblebees sa...

Ja glad påsk till dig också!!!!
Jag är tokig i dina katter... allihopa faktiskt!!!

Den du har på din profil... vart känner jag igen honom ifrån? Är han med i någon film månne???

Kram och påskpuss!
---<-@

Jenny

Eva Agnes sa...

Buhuuu! Vi kan tyvärr inte åka med till Blåkulla i år. Kvasten blev förstörd förra påske... *snyft*
Kramar och en riktigt god och glad påsk trots att vi inte ses i Blåkulla.
Kramar Eva Agnes

♥ Pia... sa...

Hej..ja det skulle bli hålligång om vi träffades i kväll alla på blåkulla..och kul:)..glad påsk önskar jag dej...PIA

Poppins sa...

Hihi! Stackars katt som måste hålla i sig så gott det går med klorna. Kärringen har bråttom till Blåkulla.
Önskar dig en riktig glad påsk!
kramar

C De-sign sa...

HÄRLIG PÅSK-KÄRRING!!! Henne gäller det att man ser upp för!!!
En GLAD PÅSKKRAM fr C

Hannele på Hisingen sa...

Hihi, glad påsk, kram :)

Guldkorn i min vardag! sa...

Glad Påsk!
Oj vilken fin häxa, synd att dom bara ska vara framme under påsk.
Tur att du rädda katten!
Kram Ulla-Bella

My Lovely Home sa...

Ja varför skulle jag pynta trappen redan? och nu är de stendöda också, Kul=) Gald påsk! Kram Johanna

Åsa sa...

Glad påsk eller frots kanske man säjer.. vilken härlig katt du hade påsidan på tangentbordet..=)/ åsa

Unknown sa...

Vilken härlig påskkärring,jättefin!
Hihi ja kissen höll på att ramla av,den är för söt den med!=)
Jättegullig bild längst ned!Ha en fortsatt fin påskhelg!

Kram Maria