måndag 26 maj 2008

HURRA!!!!!!

Lisa med bloggen "Livet på Furutorp" hade en tävling, där man kunde vinna en av hennes egendesignade mattor....och kan ni tänka er....JAG VANN!!!!!! Helt otroligt....jag bara gapade när jag läste Lisas medelande.
Och ni förstår väl hur glad jag är......tänk att vinna en sån fin matta! Åååå den kommer att bli så fin i mitt kök.....undrar bara vilken färg jag ska välja....hm....det tål att tänkas på =)
Bild lånad av Lisa på Furutorp


Jag säger TACK till Lisa som ordnade en så fin tävling och jag tackar min lyckliga stjärna för att jag fick vinna den =)

Och till er alla som läser min blogg säger jag: Ha en TREVLIG VECKA!
Och KRAAAAAAAM!

30 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Grattis!

Vilken skicklig uppskattare du var.

Kram Maud

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Nämen GRATTIS! Å vilken fin vinst du får!!!

Jo, min mamma är ifrån Vattlång som ligger mellan Hudiksvall & Bergsjö i norra hälsingland.

Ha en skön försommar vecka!
Kraaam Benita

Stina sa...

Ja, den där mattan kommer du att bli nöjd med, kan jag säga. Kramis gumman.:-)

n o r d i n g å r d e n sa...

Nej men vad, vilken lycka, vilken tur! En sån vacker matta du vann, gud så fin, den skulle passat perfekt hemma hos mej med: ) Grattis till den och ha en härlig vecka! Mari.

n o r d i n g å r d e n sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
kustnära sa...

Hej & Grattis!
Att du kunde gissa så bra, helt otroligt!!! Själv har jag mattan på bilden och exakt den längd som det gällde i tävlingen men jag gissade 450m för lite! Jag kan rekommendera färgen som är på bilden den passar till allt. Jag är stormförtjust i den också är den ju vändbar.
Há en fortsatt trevlig vecka & du köp en lott!
Kram Anneli

Poppins sa...

Vilken tur du har som vinner en vacker matta. Och vilken generös tjej hon måste vara, Lisa.
Bra att du är tillbaka igen efter datorkrångel. Läste ditt inlägg om din mor och det var rörande.
kramar från Poppins

Dubbelörn sa...

Grattis vännen!! En sådan matta sulle även passa in mitt kök, måste gå in på hennes sida o kika...

Kramar

Elzie sa...

Vilken turkäring du är då *s*. Stort grattis. Den mattan passar fint lite överallt.
Hoppas du har en bra dag.
KRam Elzie

Smultronstället sa...

ÅÅÅÅ GRATTIS, vad kul!
vad fin den var dessutom helt otroligt pris.Har hon en egen blogg som har butiken menar du?i rättvik?

Må solen stråla på däj!
Pöss
M

Birgitta sa...

Tur som en tokig skulle jag vilja säga, en sån fin matta och jag är avundsjuk som bara den. Vilken fantastisk vinst. Jag gillar verkligen det stuket på mattor och nu känns det extra somrigt. Jag glad iaf för din skull att du fick en sån fin present

Fint morsdags inlägg, med värme och kärlek i orden.

Ha det så gott och kram på dej. Birgitta

Anonym sa...

Jag älskar katter men tyvärr har jag ingen egen (ännu).. Du har en jättefin blogg!
/Päivi

Tingeltangel sa...

Men vilket fint pris du vann. Mattan är ju så vacker. Vad roligt att du hade sådan tur.

Min Skattkammare sa...

Nämen....oj vilken vacker matta!
Är den handvävd också!
Stort GRATTIS till dig, jag förstår att du blev lycklig! Det var inget dåligt pris!
Hoppas att allt är bra hos dig!
Nu är det bara att njuta ute i solen och den vackra naturen....
Kramar Kicki

Sussie sa...

Grattis, riktigt snygg matta. Nu har jag startat upp igen, kika in under regnbågen :)

linnea-maria sa...

Oj vilken snygg matta! Turknutta :)
/linnea-maria

Eva Agnes sa...

Gud, viöken underbar matta du har vunnit. Det förstår jag mer än väl att du blev glad för.
Det var ingen dålig vinst.
kramar Eva Agnes

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Ja men grattis!!! Ja jag förstår att du är såå glad åt den där underbara vinsten. Ja mattan är supersnygg!

Kram Anita

Hem och Harmoni Marie sa...

Den var verkligen fin! Som skulle jag också vilja vinna...

Lycka till med rabarberkake-bakningen! Hoppas du får en skön avslutning på veckan! Kram Marie

Stina sa...

Hej gumman!

Ja det var verkligen kul. Jag var lite stressad där i början. Men sedan så...
Kramis på dä goa höna. :-)

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå Solkatten! Njut av din nya fin matta i helgen, kanske ni åker till stugan, fint väder verkar det bli, NU är sommaren äntligen här! Fin bild på din mamma, mormor och hennes mor nedan! Trevlig helg! Mari.

Anonym sa...

Grattis.

Lavendel & Romantik sa...

Tack gumman för att ni kom....Hoppas att du får en härlig helg och att du får känna underveket sprattla....Kram på dig/Majsan

Lily of the valley sa...

Härligt!!!! och STORT GRATTTISSSSS!!!!

WOW! Vilken fin matta!

Ha de gott i solen
kram Lily

♥ Pia... sa...

Näääää..vad fin...:) så roligt..mattan var jättefin.....skulle allt passa hos mej med..ha en skön fortsättning på helgen....PIA

Hjärtats saga sa...

Hej!
Grattis till den fantastiska mattan. Vilken tur du hade. Den skulle jag också gärna vilja ha. Det är ju så fint med ripsmattor och att den var hemvävd, vad exklusivt.
Ha det så bra i sommarvärmen och många hälsningar från Kerstin

Unknown sa...

Stort Grattis till den vackra mattan,så roligt att du hade turen att vinna den..du kanske är född med tur!=)Du är välkommen in till mig,det finns en utmaning åt dig där.=)Ha en fin och skön dag!

Kram Maria

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Oj så roligt att du har vunnit!
Och vilken fin matta dessutom!
Den hade verkligen varit rolig att vinna, förstår att du blev själaglad!
Kram
Marie

Guldkorn i min vardag! sa...

Gratulerar, vilken snygg matta!
Kram Ulla-Bella

Granne med Selma sa...

Det var en vinst som heter duga det! Jättesnygg... skulle jag kunna tänka mig i trappen... i blått och vitt... ;-)
Kram