fredag 27 juni 2008

ÄNTLIGEN!!!!!!


Ja, nu har jag semester......äntligen!!!!
Jag kommer att tillbringa den mesta tiden ute på vårt torp.
Eftersom jag inte har internet där, så kommer det att bli
glest mellan inläggen....
och även med mina besök hos er andra.
Men då och då kommer jag hem till stan för att tvätta och vattna blommor o.dyl och då kommer jag att kika in hos er och kanske kommer det ett och annat inlägg också.
Så vi ses!
HA EN UNDERBAR SOMMAR!
MASSA KRAMAR TILL ER ALLA......FRÅN MEJ!

16 kommentarer:

Lily of the valley sa...

Jag önskar dig en härlig semester med mycket sol och värme, glass och bad :D

Kram Lily

Stina sa...

Härlig sommar till er också, gullesnuttar. Ni har ju så fint där ute.
Kramis...
hälsa gubben!

Stina

Lusthuset sa...

En underbar semester önskar jag dig. Njut och ha det skönt för hela slanten. Kramar!!

Solsjö - Under en vind sa...

Önskar dig en härlig ledighet!!! Kram!

Gårdsromantik sa...

Njut nu riktigt mycket av ditt torp!

Kram Maud

n o r d i n g å r d e n sa...

Ha en härlig sommar solkatten! Vem vet, en dag kanske vi hinner med en kopp kaffe! Vilken fin sommarbild på hängmattan, ha det mysigt i stugan!! Mari.

NICOLINAS BONING sa...

Om bilden är din egen hängmatta så förstår jag att det inte blir många stadsbesök i sommar;-)
Ha en riktigt bra sommar!
Kramar/Birgitta

C De-sign sa...

Ja jag förstår ditt "Äntligen".... har själv varit ledig i en vecka nu...så underbart! Hoppas att du har det riktigt härligt!! Kramar fr C

SoCal Helene sa...

Ha en go och trevlig semester! Hoppas att ni har tur med vädret, oxå!
;0) Helene

Sussie sa...

Ha en underbar underbar semester!!! Kramar till dig så det räcker heeeela sommaren :)

Åsa sa...

Önskar dig en härlig avkopplande semester! =) / kram åsa

Helena sa...

Åh, vad skönt att ligga och snusa i hängmattan!
Ha en skön semester!
/Helena

Poppins sa...

Ha en bra semester ute på landet. Själv ska jag jobba några veckor till.
kramar från Poppins

Fröken Glamborg sa...

Vilken fin blogg du har, underbara rogivande bilder! Ha en skön fortsatt sommar & kram.

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Önskar dig det samma och en skön semester!

Ha de gott!
Kramar från benita

Smultronstället sa...

ÅÅ så härligt!
Hoppas du får en skön semester,passa på att njuta.

Soliga kramar M