torsdag 3 juli 2008

MÖHIPPA

Ett litet snabb-inlägg innan det bär av till landet igen.
I går kväll var jag på möhippa.Det är min brorsdotter som ska gifta sig på lördag.
Här har vi kidnappat henne på jobbet och är på väg ut på roligheterna.
Det blev en väldigt trevlig eftermiddag-kväll med ljuvligt väder, god mat och en massa hyss till den blivande bruden.
Så nu ser vi fram emot bröllopet och hoppas på fint väder även då.....fast en liten regnskur kan det få komma, för det ska ju betyda
tur med regn i brudkronan, har jag hört =)


Den blivande bruden med sina systrar som ledsagare.
~~~~~~
HA det så skönt...och njut av sommaren!
KRAM!

8 kommentarer:

linnea-maria sa...

Vilka tuffa cowboytjejer! Jag har också nyss varit på möhippa och bröllop. Visst är det kul. Hoppas ni hade roligt /linnea-maria

Ankan sa...

De ser ut att ha kul!! Möhippa är alltid kul. Tjejer brukar ju också vara lite snällare mot varandra än killar ;)

Ha en skön semester på torpet! Jag har själv påbörjat min igår, HÄRLIGT!/Kramar

n o r d i n g å r d e n sa...

Yehhaa, vilka cowgirls! Jaså, du slinker in ett inlägg då och då, hoppas du har det bra i stugan!! Många häls fr mej, Mari.

Solsjö - Under en vind sa...

Vilka tuffa tjejer!!

Ha en skön helg, stor kram!

Philura sa...

vilka tuffingar. heheh, hoppas det var en trevlig kväll.

Minikex Shop sa...

Åh detta ser ju ut att vara hur kul som helst!! Hoppas att ni hade det roligt
kramar Malin

♥ Pia... sa...

Hej..kul. hoppas bröllopet löpte väl....och ha en fortsatt skön semester..kram..PIA

Åsa sa...

Såå kul med möhippa..=)/ kram åsa