onsdag 10 september 2008

INGET NYTT UNDER SOLEN

Förra helgen glömde jag ju att ta med kameran till stugan.....så då blev det ju inga bilder.Helgen som var kom jag ihåg att ta med kameran.....men då glömde jag kvar den istället *suck*.Så nu kan jag inte heller visa några bilder.
I alla fall,så målade jag panelen klart.....maken snickrade på skafferiet.Det blev nästan färdigt....det är bara dörren kvar. Sen ska det också målas.....men sen är det KLART!

Så.....i helgen ska jag komma ihåg att ta med kameran hem! Så att ni får se bilderna på detta.
JAG LOVAR!!!!!!!
Ha det gött så länge!
KRAM......SES SNART!

7 kommentarer:

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Det är det där med minnet... jag har rätt så ont om det också. Det vore bra om man kunde lägga in ett antal gB så man klarar sej ett tag till...
Kram
Marie

Sussie sa...

Det sska bli spännande att få se bilder, ni är så flitiga. Hoppas att solen har letat sig till er idag också, ha d gott, kramar

Åsa sa...

Ja ibland så är man "naken" -jag menar när man glömmer kameran..=) Vad ni jobbar på..Ska bli kul o se bilder/ kram åsa

♥ Pia... sa...

Hej...å när blir du mormor då:) snart eller...du väntar på livets efterrätt och ett lyckopiller utan dess lika kan jag lova:)..ha de så gött..PIA

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Haha ja men är det inte så typiskt! Ja ibland då jag har fotat såå fina bilder så brukar jag ibland radera dom!

Kram Anita

Lusthuset sa...

Det ser vi fram emot att se. Det med änglatofflorna var det bästa jag hört på länge. Jag har misstänkt att det är något sådant på gång. Vi har nog som tur är många änglar i vårt hus med tanke på antalet tofflor de har. Katten i hatten var fantastisk. Jag skrattade nog en kvart i min ensamhet. Så jättesöt den är. När jag var liten klädde jag ut vår katt i babykläder och där låg den och sov i docksängen hur länge som helst, den led tydligen inte av det. Det gjorde däremot min mamma som hittade den. Hrmm! Ha en skön helg och glöm inte kameran! Kram!!

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Haha minnet är bra men kort. Guud så spännande det ska bli att få se erat färdiga kök i torpet,kul!!

Ha en fin helg!
Kramar Benita