fredag 10 oktober 2008

HJÄRNSKAKNING!?

Ja, nu är det inte bara blogg-torkan som drabbat mej utan också en lätt hjärnskakning (enligt läkaren)med GRÄSLIG huvudvärk, illamående och yrsel som följd.


Så nu undrar ni vad som har hänt,antar jag.....


Jo,så här var det: Jag var i stugan i måndags för att måla det sista.....stod på diskbänken och hade precis tagit dom sista tagen med penseln och skulle kliva ner på en stol som stod nedanför....på något vis(som jag inte minns) tappade jag balansen och ramlade handlöst bakåt.......jag kan ännu höra smällen i mitt huvud när jag slog i golvet.....det lät som om det gick i tusen bitar *ryser*.


Så den här veckan har jag tillbringat i sängen mest.





Så ni kanske förstår att jag inte orkat besöka er så mycket......men jag kommer igen snart....jag lovar =)

Ha nu en riktigt skön helg! Vi ses snart!

KRAAAAAAM!

19 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Men duu, stackare! Fy vilken otur du hade. Hoppas du blir ordentligt uppassad nu med inredningstidningar, choklad, varmt te och bara omhändertagande. Ta hand om dig, KRAM!

Preffen sa...

Hej, ville bara säga krya på dig och samtidigt passa på o säga: vilken härlig blogg du har, förutom bloggtorkan de senaste dagarna tycker jag det är jätteroligt att läsa din blogg.

Så krya på dig!

♥ Pia... sa...

Men ååå stackars dej..de var verkligen inte nåt roligt ..då har du en evinnerlig huvudpina nu då... krya på dej och viiiila mycke ..kram PIA

n o r d i n g å r d e n sa...

Nej men Solkatten, stackare, hjärnskakning! Du måste renovera med försiktighet, man blir lätt yr på stegar tycker jag... krya på din skalle nu och vila dig ordentligt i helgen! Mari.

Dubbelörn sa...

Det här låter ju alldeles fruktansvärt!!

Har en gång ramlat fr en pall så jag tror jag anar hur du känner dig...

Ta hand om dig vännen.

En stor varm kram till dig

SoCal Helene sa...

Hej Gunn! Himlar vilken otur du har men så lätt hänt....hoppas att du börjar att känna dig lite bättre nu och att du har blivit ompysslad ordentligt!
Helene

LillaFlisan sa...

Men kära nån!!!
Det kunde ju ha gått RIKTIGT illa!!!
Hoppas att du mår bättre nu!!!!
kram och krya på dig!

Flisan

C De-sign sa...

Hej
Men OJDÅ...... hoppas att du vilar ordentiligt nu , så blir det säkert bra!!! Skickar Varma läke-kramar till dig! fr C

Hanna i Det stora grå huset sa...

Usch fy vad otäckt det där låter Gunn! Usch, riktigt obehagligt. Hoppas att du mår bra snart!
Krya på dig kramar Hanna

Lotten sa...

Men fy! Stackars dig! Hoppas att du mår bättre snart!

Brunkullan sa...

Men fy! Usch vad otäckt! Tur att du överlevde, och inte bröt rygg eller nacke!!!

Ta det nu riktigt lungt! Din familj får serva dig och måla klart, medan du ska ligga still och bara äta praliner:)

Susanne

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Hej Gunn!
Nämen kära nån, stackare där vilken otur. Hoppas att du känner dig bättre nu och som lite plåster på såren ger jag dig & din härliga blogg en award. Skickar över den med ett mejl, så håll utkik =)

Va rädd om dig!

Kraam Benita

Viveka i Bläckhornet sa...

Nej men vad hemskt det låter!
Hoppas att du kryar på dig snart.

Kramar till dig/Viveka

Sussie sa...

Men lilla du en sån otur! Hoppas att du snabbt frisknar till och att din lilla skalle återhämtar sig. Jag tänker över en stor varm kram till dig.

Poppins sa...

Stackars dig! Usch, så otäckt att slå i huvudet. Nästa gång du målar hemma så får du ha hjälm på dig. :)
många kramar från Poppins

Unknown sa...

Usch så hemskt,verkligen tråkig och otäck olycka vännen!=(
Det kunde slutat riktigt illa,så hemskt att ha hjärnskakning,jag känner med dig.Ja en olycka kan så lätt vara framme,men väldigt otäckt det där som hände dig.Hoppas att du kryar på dig snart.Vila och sköt om dig nu.

Sänder dig massor av Varma Kramar/Maria

SoCal Helene sa...

Gunn, kan du inte ge oss ett litet livstecken, bara ett litet ett.......skickar dig lite sol & värme from over here det kanske hjälper lite!

tina | pepparochvanilj.se sa...

Stackare! Jag vet minsann hur det är att ha hjärnskakning...i vårasblev jag sjukskriven i flera dagar efter att ha fått en kylskåpsdörr i huvudet!! Knasigt va!? Det låter komiskt och jag skrattar åt det i dag men då bvar det inte så kul...skulle ta lite mjölk till kaffet på jobbet och hela kylskåpsdörren lossnar och träffar mig mitt i pannan....Jag hade kännselbortfall i ansiktet i flera veckor...så det kan gå!

Krya på dig! Kram Tina

tina | pepparochvanilj.se sa...

Tack för att du ville tävla hos mig på Peppar och Vanilj! Tyvärr vann du ju inte denna gång, men jag önskar dig större lycka nästa gång! Håll ögonen på min blogg, snart blir det en ny tävling!

Trevlig helg!
Kram Tina

Ps fortsätt krya på dig!