fredag 17 oktober 2008

JODÅ....JAG LEVER =)

Jag vill börja med att tacka för alla omtänksamma kommentarer på mitt förra inlägg....ni är så goa´och fick mej att må mycket bättre på en gång.



Jag har hämtat mej från min krasch-landning. Även om jag fortfarande har lite huvudvärk och ont i "svansen".......men jag har i alla fall jobbat den här veckan.
Och nu är det ju äntligen helg igen och det får en ju verkligen att må bra!

¤¤¤¤¤¤¤¤
I morrn ska vi åka ut till stugan och städa undan lite efter "bygget" och målningen.....och jag lovar....jag ska INTE klättra!!!!!


Jag ska lägga in hyllpapper på hyllorna i skafferiet........

.......och sätta hyllbård på kanterna.

Har ropat in både papper och bård på Tradera.

Så i nästa inlägg får ni se resultatet av det hela.

Ha en mysig helg!

PUSS....SES =)

13 kommentarer:

linnea-maria sa...

Åh vilken fin hyllbård!!! Ha en fin helg /linnea-maria

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Så skönt att höra att du känner dig bättre!

Vilken fin spetsbård!!
Ser fram emot att se ert nya kök i torpet =)

Ha en mysig helg!

Kraam från Benita

Smultronstället sa...

Å va skönt, ska bli kul att se hur det blev i stugan:)

Ha en bra helg
Kram M

Poppins sa...

Det var ju skönt att höra att du mår bättre. Och jag ser fram emot att se bilder på hyllorna, det låter som om det ska bli jättegulligt.
kram

C De-sign sa...

Skönt att du mår bättre! Det ska bli spännande att se resultatet av hyllbård och fint papper!!!!! Ha en bra start på veckan! Kram fr C

LillaFlisan sa...

OJ,OJ,Oj så fina hyllor du kommer att få, röd och vit rutigt tillsammans med med den vackra spetsen....väntar med spänning på resultatet!

Jag är så glad att du mår bättre, det kunde ju som sagt ha gått riktigt illa!
Sköt om dig!


Flisan

n o r d i n g å r d e n sa...

Så roligt att se dig på banan igen solkatten! Så himla snyggt det kommer att bli med hyllbården, vilken romantik! Ja, håll dig på golvet nu: ) Vi ses snart hoppas jag! Mari.

Anna - På landet Mot skogen sa...

Hejsan! Trillade in hos dig, vilken mysig blogg du har :)
Och vilken vacker hyllbård!

Såg att ni klätt era köksluckor med panelskiva... har ni bara satt panelskivan utanpå alltså?
(Vi har funderat på att fixa köket med panelskiva, och det verkar ju smidigt om man kan göra så :)!)

Hoppas du har en fin dag! / Anna

Dubbelörn sa...

Vad skönt att höra att du börjar känna dig bättre :).

Spetsbården var ljuvlig! Vi plockade också bort några luckor o jag fann spets som jag satte på hyllkanterna. Men inte alls lika fin som din...

Men nu får det vara så här tills köksrenoveringen kommer igång... nångång ;).

KRam

Elzie sa...

Vad snyggt det kommer att bli med det pappret och spetsen. Hoppas du visar oss resultatet senare. Och så inget hoppande upp på stolar och annat - tack!
Ha en bra dag.
Kram Elzie

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så skönt att du är bättre igen! Men ta det lugnt för allt i världen... man vet inte med hyllpapper och sånt... det kan trassla och ha sig ;)
Ska iaf bli kul att se när det är färdigt!
Kram
Marie

Åsa sa...

Hmm vilken otur..... tur du känner dig bättre/ kram åsa

Elzie sa...

Det är en kille som kan ta en sån vers också. Tål skoj, som väl är *s*.
Ha det så gott.
Kram Elzie