tisdag 4 november 2008

BEBIS.......IGEN!!!!!

Det har väl inte undgått någon att jag har blivit mormor.....och jag förstår om ni tycker att jag är tjatig. Men den här lille killen är det underbaraste som hänt mej, sedan mina egna barn föddes....så ni får faktiskt ha tålamod med mej om jag tjatar om honom =)


Jag har ju varit i Göteborg några dagar och träffat den lille prinsen för första gången. Så himla mysigt!!!!! Han är så go´att jag inte kan få nog av honom.Förstår inte hur jag ska stå ut tills jag får träffa honom igen......
Jag får nöja mej med att titta på honom på datorn, via en webb-kamera (som vi köpte till dom) och höra honom i telefonen, när min dotter ringer.......
**********************************
Jag måste också visa vad jag fick med posten idag.....ett paket från USA!
Det var från Helene som bor Californien och som jag fått kontakt med via bloggen som skickat dessa fina saker.........
........en söt blå nalle, en fotoram och ett kort med en fin vers och en sked på. Tack gulliga Helene för det.Nallen ska den lille gossen få ha när han hälsar på mormor och skeden kan han äta med när han blir större......och gissa vad som ska sitta i ramen.....ett foto på den lille, så klart =)
********************************
Ha en skön vecka!
Massa Kraaaaaamar till er alla!!!!!!!!

22 kommentarer:

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Hej Gunn!
Ååå va han är söt ditt lilla barnbarn!!! Mig tröttar du absolut inte ut, gillar barn å bebbar är alltid kul att se =)

Å vilket rart paket du fått ända ifrån USA dessutom!!

Ha en fin onsdag!

Kraam från Benita

Svenska inredningsbloggar sa...

Han är ju för go lillgubben!
Fina saker ända fråm Amerikat!

Kram Maud

Gårdsromantik sa...

Det var bara jag som lämnade förra kommentaren - kram till lillgubben
från Maud

Lusthuset sa...

Sååå fin han är!! Ett sådant litet barn är verkligen en gudsgåva. Lyckost!! Ha det bra och njut av att vara mormor. Kram!

Smultronstället sa...

ÅÅ jag förstår dig, vilken gobit alltså! du blir inte tjatig, det stämmer alltså med att barnbarnen är livets efterrätt,hihi.

Ha den bästa av veckor:-)

Kram M

SoCal Helene sa...

Kul att du gillade sakerna, det är ju aldrig fel med ett paket.....nu får du ha det så gott och så vi hoppas att du får träffa den lilla goingen snart igen!
;o) Helene

Designe sa...

Stort grattis! Va söt han är!..förstår om du har svårt att slita dig från honom..
Vilka fina presenter du fått oxå! Kul!
Tack snälla för omtanken om lilla signe..hon mår bättre nu och rör sig mer och vill ha mer sällskap!
Kram :)

Designe sa...

Men du...jag tittade lite längre ner och va fint ni gjort i köket! Underbart med pärlsponten och den fina tapeten, gillar sån tapet! Superfint skafferi både på utsidan och insidan! Kram igen :)

Solsjö - Under en vind sa...

Grattis till er lille prins!

Ha det gott, kram!

Vit Gladiolus sa...

Han är ååå gullig, vi tröttnaar inte!
kram Zinkbaljan

Anna - På landet Mot skogen sa...

En underbar liten kille :)!! Min mamma är ju också mormor (till mina ungar förstås) så jag känner igen förälskelsen :)
Ville tacka för tipsen om köksluckorna! Vi kommer nog att göra som ni, den dagen det blir dags för köket att hamna under hammaren :)

Ha en fin dag!

Elzie sa...

Du får tjata hur mycket du vill om den där lille godingen. Visst är det tråkigt när dom bor långt ifrån? Hade besök av min lilla goding i söndags. Liten och liten förresten. Han är redan 9 månader idag. Inte klokt vad tiden rinner iväg.
Ha det så gott.
Kram Elzie

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Förstår att du är en stolt och lycklig mormor!
Han är ju så fin!
Kram
Marie

C De-sign sa...

Hej
Du är ju som alla andra...hihi...stolt och helt betagen av ditt barnbarn! och precis så ska det ju vara! Varmt Grattis till dig...nu har du en massa glädje och lycka framför dig att få följa den lille växa upp.... Det är helt fantastiskt! Så även ditt fina skafferi..... imponernade! Ha en skön helg! Kramar fr C

Ingunn LGF sa...

Ååhhh så nydelig!! Gratulerer så mye!!

Millas hem sa...

En sån sötnos...förstår att du är stolt!
De små liven är ju så ljuvliga, visa hur många bilder du vill! :)
Kram Camilla

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Heej Gunn!
Krukorna som jag visade i ett av mina inlägg nu senast har jag köpt på ICA Maxi i Borl.

Ha de!

Kraam Benita

Poppins sa...

Det är klart att du måste berätta om din lille prins. Och så gulligt att skicka present ändå från Amerika till honom.
kram

Poppins sa...

Det är klart att du måste berätta om din lille prins. Och så gulligt att skicka present ändå från Amerika till honom.
kram

Unknown sa...

ååå,så go och fin han är den lille gossen,så underbar!Förstår att du saknar honom att gosa med.Bra att ni kan se varandra på webcameran iallafall!

Gulliga saker du fått,söt nalle och fin fotoram..och den lilla skeden är så fin,så snällt av henne att skicka dom fina presenterna!

Kram Maria

Lallis - liv och leverne sa...

Vilken SÖTNOS!:)
Kram Lallis

Anonym sa...

Grattis till att blivit mormor ;-)
jag har blivit moster och idag är den lilla 2 månader. dock föddes han 3 månader förtidigt, så han blir -1 månad idag :-)

Kramar om!