onsdag 21 januari 2009

BLOGGA ELLER INTE BLOGGA.........

Ja, det blir VÄLDIGT glest melan inläggen nu.....
Jag har liksom ingen inspiration...tycker inte att jag har något att tillföra.....
jag funderar allvarligt på att lägga ner min blogg faktiskt.
Fast jag vill ju fortfarande följa era underbara bloggar.
Så jag stannar ett tag till....
kanske kommer det något litet inlägg då och då.....
så får vi se hur det utvecklar sig.....
kanske återkommer inspirationen med vårljuset....kanske inte....
~~*~~
Så under tiden får ni ha det så gott!



MASSA KRAMAR TILL ER ALLA FRÅN MEJ!!!!!!!!!

13 kommentarer:

Elzie sa...

NEJ! Du får inte försvinna för oss! Ta lite paus istället och vila upp "andarna" så ska du se att det kommer tillbaka. Älskar din sida, även om jag kanske varit lite dålig på att kommentera alla gånger jag varit härinne.
Ha en skön helg.
Kram Elzie

Hem och Harmoni Marie sa...

Hoppas du fortsätter med bloggen! Skulle vara trist om du försvinner...

Kram Marie

Vardags-mirakel sa...

Hej, det är klart att man har rätt att ta en paus i bloggandet. Jag ser dock fram emot att du kommer ut ur svackan och fortsätter visa mer vackra bilder och fina inlägg, kram Eva.

Anonym sa...

Det gör inget om det blir sällan, men snälla stanna kvar.
Irene

SoCal Helene sa...

Goa vännen sluta inte! Take a break and come back.....en bild då och då räcker, det behöver inte alltid att vara så avanserat.
Hugs, Helene
SistersGiftCompany.com

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Det är ju så att man kan ju inte blogga i evigheter, men jag hoppas att du har kvar din blogg och gör något inlägg då och då! Förstår att det är mycket annat som upptar din tankeverksamhet nu när du har blivit mormor till en sån liten goding! Då är det ju inte så konstigt om inspirationen för bloggen tryter... men jag tittar gärna på bebisbilder, hihi!
Kram
Marie

Lusthuset sa...

Det vore ju synd, tycker jag. Det viktigaste är ju kontakten och ett livstecken då och då är bättre än inget. Ta det lugn och skriv när du känner för det. Jag tror att inspirationen återvänder med solen och våren. Ha det bra. Kram!!

Lavendel & Romantik sa...

Hej Gunn!!! Vet hur det känns det är samma lika hos mig, ska jag eller inte? Du undrade om kvällarna det blir i slutet på feb. inte denna månaden.......Ha det så jättebra Kram/Majsan

Ankan sa...

Man ska inte känna sig tvungen att uppdatera tycker jag. Det ska vara roligt. Hellre bloggen kvar men glesare med inlägg än att lägga ner? Själv såg jag att jag inte uppdaterat sedan 3 januari..Har inte haft något intressant att visa tycker jag. Har kikat runt i andra bloggar istället! Men i och med våren blir det nog ny fart;)

SUPERMYSIGT lantkök du har i stugan. Förstår att du blir pigg och glad när du kommer dit!
Kramar

Smultronstället sa...

Rätt av dig att pausa lite först om man känner att man inte har nån inspiration, men jag håller med det e svårt ibland å hitte på..
samtidigt så e de ju lite den årstiden nu..lite tråkig och oinspirerande.. men jag tror du får lusten tebaks snart iaf..hoppas jag..

Ojojoj så stor han har blivit killen, de e ju så sköna när de börjar få lite hull,hihi. Tänk om man kunde tycka d samma om sig själv, fniss.

Må så gott och sköt om Dig

Kramar M

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Hej Gunn!
Då är vi två, funderar också i samma banor ang bloggandet, ska jag eller inte fortsätta med detta.
Har inte bestämt mig, gillar ju att blogga men nu är de tomt å inläggen sinar mer å mer.

Jag hoppas i varje fall att Du snart får tillbaka Din lust & energi, för de är väldigt kul att kika in till dig här =)

Ha en fin 1:a februari vecka!
Kraam från Benita

P.S Jättefin bakgrund!! D.S

n o r d i n g å r d e n sa...

Nej, men inte ska väl Solkatten sluta blogga heller!!!! Men, tat lugnt, kika in hos vi andra så länge så kommer nog blogglusten åter i takt med vårsolens varma strålar.... Mari.

Dubbelörn sa...

Känner mig också off, spec efter att ha legat däckad i två veckor. Men bloggen finns ju här o även om inläggen blir sporadiska så har vi ju ändå koll på dem via blogglovin ;).

Stor kram