måndag 9 mars 2009

ETT ISANDE INLÄGG

Nu har min dotter och hennes lilla goa son åkt hem till Göteborg igen *snyft* och det är så tomt efter dom. Vi har hunnit med mycket under de två veckorna som varit och jag har verkligen fått tid att rå om dom ordentligt. Det är så roligt att se hur den lille killen utvecklas, det händer verkligen mycket nu det märktes stora framsteg bara på de två veckorna dom var här. Jag längtar redan till att få se honom igen......kanske redan till påsk.....*hoppas*
****************************
Annars tryter inspirationen och lusten att fixa här hemma.....fortfarande.....så jag har inget nytt att komma med.....så jag pausar lite nu och återkommer när jag har något nytt att visa. Jag har planer...och väntar bara på att arbetslusten ska infinna sej =)
Under tiden får ni kika på lite roliga isformationer som jag fotade när jag var i stugan sist.
Naturen är verkligen en skicklig konstnär.







Ni får ha en underbar helg. Jag återkommer....snart,hoppas jag =)
KRAMIZ!

9 kommentarer:

Lyckofröken sa...

Ser fram emot att få se dina planer... Det måste vara härligt att vara mormor, de kallar det för livets efterrätt har jag hört, det ligger något i det.
Kram A

Viveka i Bläckhornet sa...

Jag förstår hur du känner det. Har ju själv 2 barnbarn. Men jag har den lyckan att de bor i huset intill.
Ser framemot att du kommer tillbaka.

Ha en fin helg

Kram Viveka

LillaFlisan sa...

Du har helt rätt!
Naturen är väl ändå den bästa av konstnärer!



Kram


Flisan

HEMMA HOS LINNÈA sa...

Hallo

Jag vill också önska dig en trevlig helg...
Vad sööööt han är, ditt barnbarn....han ser så glad ut.
Kram Liselotte

C De-sign sa...

Du har så rätt !! NATUREN är en skicklig konstnär! Härliga bilder du tagit! Man kan mysa och ha det bra inne också.... jag ska greja lite i helgen och även bara "vara".... Önskar dig ett härligt veckoslut! Kram fr C

LillaFlisan sa...

Trevlig lörda!


Kram

Flisan

Elzie sa...

Jag förstår dig alldeles. Det blir så tyst och tomt när de små åker hem. Pust!
Hoppas du har en bra kväll i alla fall.
Kram Elzie

Anonym sa...

Snart tinar det och snart lyser solen varmt igen.
Vilka vackra foton.

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Heej!
Nämen ojj så sööt han är eran lilla guld klimp =)

Visst är naturen en duktig skapare å du är en duktig fotograf ;)
Läckra bilder!!

Ha de gott!
Kraam från Benita