fredag 27 februari 2009

Kikar in för att önska er en SUPERMYSIG helg!
Och det tänker jag minsann också ha, för......
........gissa vem som är på besök hos oss.....jo världens sötaste lille ALBIN och världens sötaste Albin-mamma EMMA =)
Så då är det väl inte svårt att förstå hur mysig min helg ska bli.....och förresten hela nästa vecka också, för av samma anledning har jag tagit semester HELA veckan!



Så då ska vi rå om varandra och ha det trevligt.....kanske blir det en och annan liten utflykt också.....
Med detta säger jag än en gång TREVLIG HELG!!!!!
KRAMIZ!

9 kommentarer:

LillaFlisan sa...

Nae!!

Det var mig bland det goaste jag sett på länge!!!


Gudars vilken goding!!!!!


Nu blev fredagskvällen helt plötsligt ÄNNU bättre!!

Kram och trevlig helg!

Flisan

Anonym sa...

Nämen ooo sicken sööt nos!!
Småbarn är för härliga =)

Ha en jätte mysig helg & semester!

Kraaam från Benita

Ett hus i vitt sa...

Men ooo vilken gobit!! Åh vad gosigt ni ska ha i helgen då :-). Ha det gott! Kram, Anette

Elzie sa...

Han är så go den där lille killen. Hoppas ni får en riktigt trevlig och mysig helg tillsammans.
Kram Elzie

Vardags-mirakel sa...

Sötnosen Albin är ju för härlig! Ni får ha det så bra, kram Eva.

Dubbelörn sa...

Asså, kan man få hyra honom för en helg??!! Vilken guldklimp! Jag skulle gladeligen vika hela helgen för en sådan kille ;).

Stor kram

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilken goding!!! Han ser ut att må gott och njuta av livet, glada Albin!!

Hoppas du haft en bra helg då, så hemtrevlig bild på spisen nedan, nu längtar du till torpet kan jag tänka, önskar det kunde sluta snöa...

Ha en bra start på årets första vårvecka!! Mari.

Unknown sa...

Åhh,så söt han är lille Albin,förstår att du vill ta ledigt för att gosa med honom!
Fint att ni får rå om varandra,Du ,din dotter och lille Albin!

Hoppas du får en trevlig helg,
Kramar från Maria

Anonym sa...

lart mycket