torsdag 31 maj 2007

Tack!

Tack alla gulliga, för era varma kommentarer. Idag mår jag bättre....ingen migrän...bara lite ont i foten. Men jag ska ligga i soffan med foten högt, har doktorn sagt. Så vad passar bättre då än att ha "Nisse"(= min bärbara,för er som inte vet) i knät och kolla bloggar =D. Jag ät tillbaka på banan!

Ett speciellt TACK till min söta lilla dotter som har kommit på att hon kan skriva kommentarer på min blogg, fast hon inte är medlem. Massa pussar och kramar till dej min Älskling =)

Massa Kramar till er alla!

21 kommentarer:

Stina sa...

Oj, min vän! Hoppas att du blir bra snart. Då blir det ingen stuga imorgon då?:-)
Puss

n o r d i n g å r d e n sa...

Tur du har Nisse!! Ligg å blogga du, det kommer göra susen!! Krya på dig! Mari.

Dubbelörn sa...

Vila o passa på att njuta av uppassning. För det får du väl?;)

Krya-på-dig-kramar

Elzie sa...

Skönt att höra att du mår bättre idag. Var det ingen som sa till dig hur det hela skulle gå till??? Tycker det låter väldigt konstigt. Bara foten blir bra och du kan gå som folk igen så är det väl inte hela världen.
Kram Elzie

Poppins sa...

Oj, din stackare! En sådan operation gjorde min mamma för ett halvår sedan - det var inte så roligt. Så jag tycker du verkar vara hur tapper som helst!
Många kramar

Anonym sa...

Jag kan minsann jag me! =P inte bara din "lilla" dotter som kan... låt karlarna pyssla om dig där hemma nu...ta tillfället i akt! pöss

Husbilsresan sa...

elzste....jag hade bara fått en tid när jag skulle infinna mej på sjukhuset och att jag inte fick äta....men jag trodde inte att dom skulle söva mej...trodde det skulle räcka med lokalbedövning....men den(knölen alltså)var större än jag trodde...så....
Nejdå jag repar mej ska du se=)
Tack ska du ha för omtanken.

Anonym sa...

Vad skönt att migränen är över, och vad skönt att du har nisse så du kan ligga i soffan med din onda fot och blogga :)

Husbilsresan sa...

Liten mej.....halloj älskling!
Jasså du kunde också....min "stora" dotter...roligt =)Jadå karlarna får minsann slava =D
HaD! Pôss på dej själv!

Eva Agnes sa...

Jag lyckades med konststycket att bara handla det som var slut hemma i kylen i Ullared.... Duktigt eller hur?
Endast en liten rund stenkula i svart och vitt som hamnade i en kruka med växter utomhus. Den gick till hela 5:-.
Krya på dig nu och vila.
Kramar Eva Agnes

Anonym sa...

Milde tid.. för knölar på fötter.. Och den behandling du fick som du visar bild på.. betackar vi oss för..=)
Krya på dig och ha det så gott det går!!!/ Åsa

♥ Pia... sa...

hehe..vilken tur du har lille Nisse då...så bra att migänen försvann..snart är det helg igen..gud va fort det går...ska gratta min dotter i morgon fyller 28 år...min minsting.:) nää måste sova nu snart ska jag upp och jobba ..för tuppen till och med... ha det så gottt..PIA

Lime sa...

Skönt att du känner dig lite bättre. Vila nu riktigt mycket så du kanske kan sticka ut näsan i solen som är på väg :-)

Ha en skön helg!

Anonym sa...

Usch då du har varit med om en del här sista dagarna förstår jag när jag läser dina inlägg! vila dig nu och hoppas att du är kry snart! Tack för dina ord inne hos mitt...jag älskar att få kommentarer i mina båda bloggar men det är ju inte alltid man hinner skriva svar tillbaka...tyvärr! kram på dig!

Stina sa...

Hej, min goa vän!
Hoppas att du fick mailet:-(.
Det var så trevligt. Det är SÅÅÅÅ sällan jag träffar folk p.g.a min hemsituation. Men ni var så goa. Hälsa gubben. Puss Stina

Stina sa...

Måste komma in med en kram. Jag får ju så dåligt samvete av allting.Usch!
Puss Stina

Eva Agnes sa...

Gröna fingrar har han nog, den mannen. Ska kolla om de är illgröna...he he.
I alla fall blev jag också intresserad av rosor när jag första gången såg hans överdåd av dem.
Hoppas du mår bättre i dag. Själv har jag "senknarr" (ja, det heter så) och har fått en spruta om dagen i fem dagar. Det har inte hjälpt. Har fasans ont i foten i dag. Tar mig fram hjälpligt. Måste dock ut med hunden.
Kramar Eva Agnes

Stina sa...

Tack, du goa! Hoppas att foten är som den ska snart. Hälsa gubben!:-)
Kram Stina

Anonym sa...

Ha en jättefin helg!

n o r d i n g å r d e n sa...

Tjingeling och ha en fortsatt bra solig helg!! Trots öm fot... Mari.

Anonym sa...

Hmmm hur mår foten.. och du? Bra hoppas jag! /Åsa