torsdag 25 oktober 2007

HURAAAAA!!!!!!!!!!!!



Så här GLAD är jag nu.......för.....

......ÄNTLIGEN har dom ringt från fotoaffären och talat om att min kamera har kommit tillbaka och är lagad ! Det tog BARA 6 VECKOR!Alltså dubbelt så lång tid som dom sa från början......
Men jag är i alla fall jätteglad att det gick att fixa och det bästa av allt.....jag behöver inte betala, för det har visat sig att just det felet var nå´t fel som alla kameror av samma modell "led" av, så tillverkaren hade bestämt sig för att förlänga garantin....Det tackar man för =)

I morgon ska jag hämta den.Det blir jätteskönt att få den tillbaka, för även om jag fick låna en kamera, så är i alla fall MIN EGEN kamera BÄST i alla fall!

23 kommentarer:

Skatan sa...

Ja men grattis : )

Anonym sa...

ååå vad bra! hur den än är så är ens egen kamera bäst, och vilken tur att du inte behövde betala nåt heller...hur går det med trolltillverkning...

Ha det gott nu..

Poppins sa...

Så bra att du slapp betala. Ja, de borde inte ha mage till att begära betalning om det tar 6 veckor för att reparera en kamera...

Lily of the valley sa...

Så bra och så kul...:)
Ha de gott
kram Lily

Lilla Blanka sa...

6 veckor..? Det låter som väldigt lång tid...jobbigt att behöva vänta så länge. Nu kommer du väl fota som en galning :) Skall bli kul att se lite av de nya bilderna.
Kram

♥ Pia... sa...

hej..åh..bara 6 veckor:)...haha..ja så kan det vara ibland...men nu då...blir det mycket klickande framöver kan jag tro....läste och kikade lite på allt du gjort...på sidan din..(har bloggat lite fötrlite på sista tiden...hinner inte:) du hade söta änglar tycker jag..fina alster att sälja det...PIA

Eva Agnes sa...

Så skönt att du fått tillbaka din kamera. Och ett härligt leende har du....*fniss*
Kramar Eva Agnes

Dubbelörn sa...

Bara det är väl värt att fira med lite bubbel i helg ;)

Helgkramar

Min Skattkammare sa...

Ha ha ha......att mötas av det där smilet är dagens höjdpunkt!!
Nää, det går ju inte att klara sig utan kamera numera. Skönt att du fått din!
Ha´en riktigt go helg!
Kram kicki

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så skööönt att kameran kommit tillbaka... och billigt också, vilken himla tur!
Så nu kan vi se fram emot massor med bilder för nu måste du ju vara sugen på att fota igen...
Kram
Marie

Stina sa...

Vad härligt att du äntligen får den. Kramis

Lavendel & Romantik sa...

Skål på dig gumman vad kul att den kom tillbaka annars.......vet du att jag hade kommit och.......Nu får du iallafall sluta snora så här kan du ju inte hålla på.Du drick nått starkt och döda alla bacillusker.....Kram på dig / Majsan

n o r d i n g å r d e n sa...

Å va härligt, vilken lyckohelg : ) och vilken kul bild på den geten, blev så full i skratt... fota på nu och ha en bra helg! Mari.

Min Lilla Vrå sa...

Härligt att få tillbaks sin kamera:-)
Ha det gott:-)

Anonym sa...

GRATTIS!..Va skönt att äntligen få den tillbaka och va bra att de förlängde garantin så du slapp betala! ha en skön helg! Kram :)

Min Lilla Vrå sa...

God Morgon:-)
Detta är en av mina favoritaffärer..
Ger dig länken dit.. Men tyvärr har hon inte fått bilder inifrån där ännu.
http://www.catarinareuter-design.se/

Min Lilla Vrå sa...

www.catarinareuter-design.se

Hem & Harmoni Marie sa...

Va kul! Javisst är det skönt med egen kamera!

Kram Marie
PS. Tack så jättemycket för dina goa kommentarer hos mig.

Elzie sa...

Åh vad kul för dig. Man blir alltid glatt överraskad när man får nåt gratis nu för tiden!!
Hoppas du har en bra lördagskväll.
Kram Elzie

Anonym sa...

Åhh vad roligt..vet inte hur jag skulle ha klarat mig sååå länge..men allt går..=))/åsa

Solsjö - Under en vind sa...

Så skönt, att det är fixat!! Nu väntar vi på en massa nya fina bilder så klart!! Kram!

WhiteVintageDreams sa...

Åh vad skönt...tur att de var såå snabba *fniss*. Hoppas att den fungerar smärtfritt nu...du lär ju fota dag som natt nu ;).
Kram

Anonym sa...

Skönt att du äntligen får tillbaka din egen kamera. Förstår att det varit jobbigt att vänta så länge på den, men den som väntar på nåt gott....som man säger. =) Hoppas du har en skön helg. kram