onsdag 5 december 2007

JAG HAR FÅTT PAKET!

Jag var den tredje att kommentera inlägget på Maries blogg och idag kom min vinst. Ooooooo...vad det är spännande och roligt att få paket.....speciellt om man inte vet vad som är i.

I paketet låg det tre fina saker......


En jättesöt vit julgranskaramell med vacker text och fin bild på.
En tändsticksask med en söt flicka och glitter.
Och dessutom ett jättevackert kort med en hälsning från Marie på baksidan.

TACK! Marie för paketet och dom fina sakerna.

Ha det bäst, alla glada människor!

21 kommentarer:

faster atta sa...

Vilket underbart paket!!!

kram

n o r d i n g å r d e n sa...

Helt ljuvliga ting!!! Detta är ju högsta bloggmode och jag tror butiker och tidningar hakar på oss!!Marie har gjort så mycket vackert och det passade som handen hemma hos dig! Grattis til din fina vinst, det blir läckert att dekorera med här och var nu i vinter... Mari.

Poppins sa...

Vilken underbar vinst!

Lavendel & Romantik sa...

Vilka fina saker du fått!!!!Oj va kul. Ha det så bra många kramar/Majsan

Elzie sa...

Vilka härliga saker. Hur ska man kunna "bräda" detta?!?! Vad är det jag gett mig in på?
Hoppas du har en bra torsdag.
Kram Elzie

Elzie sa...

Du är ju en tjej!! Förresten är vi väl rätt jämngamla skulle jag tro.
Kram Elzie

Anna sa...

Åh vilka underbart vackra saker! Gillar verkligen smällkaramellen med text på - superfin!

Ha en härlig kväll!
Kram
:)Anna

Lallis sa...

Fint paket och så kul att få:)
Ha en fin kväll.
kram Lallis

Birgittas minnen sa...

Visst är det kul med paket, och så fina saker, det är bara att pynta på. Kram och ha det gott. Vi ses.

Dubbelörn sa...

Härliga gåvor du fått!! Beundrar alla som är så otroligt kreativa o händiga. Här finns inte den minsta gen av sådant 'skrattar*

kram

Min Skattkammare sa...

Hej där!
Jaa...vad duktig Marie är på allt möjligt! Jättekul att få i brevlådan kan jag tro!
Jasså julmarknaden gick så där. Det brukar kunna vara så, det finns så mycket utbud runt jul och folk blir mätta. Inte är det fel på dina saker, de är jättefina!
Men det är roligt att komma ut och kackla lite med folk, hi hi!
Kram Kicki

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Hi,hi, vad kul att se sina saker på en annan bloggsida!!!
Så bra att du tyckte om dom!
Ja, det där med julmarknader och försäljning är inte så himla lätt... Jag fick ha med lite av mina saker med Fru Grön och Faster Atta när de stod på julmarknad i helgen. De lyckades sälja en del av grejerna och jag var jätteglad för det... de var såå snälla som tog med mina grejer... och hur kul var det inte att få ett ansikte på dessa rara och trevliga bloggtjejer!
Har du fler marknader du ska stå på? Annars får du väl spara de små tomtarna till nästa år...
De är ju så sööta, förstår ändå inte att inte allt gick åt...
Kram
Marie

Lavendel & Romantik sa...

Hej på dig!!!Vil önska dig en trevlig helg Kram/Majsan

Stina sa...

Så fint du fått.:-)


Jag hämtar dem på nätet.(Bilderna)
Men det tar ungefär 100 år att hitta sådana som man verkligen får använd amer än till privat bruk.
Fast det vet jag att en del struntar i. Puss

Anonym sa...

Grattis ! vilka fina vinster du fick.


Ha det gott och trevlig 2a advent

Http://pyrobritt.blogg.se

Ann-Catrin sa...

Gud vilket härligt och sött paket med fint innehåll..det kan verkligen förgylla en hel dag!
Må så gott

Lilla Blanka sa...

Åh vad fina grejer det var i paketet!
Kram
Mia

Åsa sa...

Vad kul det är o gå till brevlådan i dessa tider.. vackra saker! =)/åsa

Solsjö - Under en vind sa...

Vilket vackert innehåll!!! Dessa små paket blir som julafton! Fortsatt skön helg! Kram!

Unknown sa...

Javisst är det spännande att få paket och så roligt att öppna dom,jättefina saker du vann!=)
Ha en fin kväll och en mysig 2:advent!

Kram,Maria

Maria sa...

Härligt med paket, särskillt när de kommer så oväntat!