fredag 18 januari 2008

UTMÄRKELSE

Ja, som ni ser så harJAG också fått den här fina utmärkelsen. Den kom ifrån Zanna som har den härliga bloggen En ängel på ett moln. Tusen TACK ZANNA! YOU make MY day!

Nu är det så många som redan fått den här utmärkelsen, så jag gör helt enkelt så att jag skickar den vidare till ALLA härliga bloggar som finns på min lista. Jag tycker att Ni alla är värda den, för Ni förgyller verkligen min dag. Så varsågod.....här kommer den!!!!!


**************

För övrigt, så har jag haft en seg vecka. Jag har varit extremt trött och i princip sovit bort all min lediga tid. Jag vet inte om jag ska skylla på den otroligt tråkiga väderleken vi har just nu.
Regn och rusk och det blir inte ens riktigt ljust ute på hela dagen.
Men nu har jag bestämt mej för att rycka upp mej! Jag har massor att uträtta i helgen. I morr´n tänkte jag unna mej själv en liten loppisrunda....och piggar inte det upp, så vet inte jag....

OK....Ha nu en riktigt BRA DAG och en SKÖN HELG!

KRAAAAAM!!!!!

10 kommentarer:

Elzie sa...

Jo du! Tröttheten sitter i en hela dagarna. Måste väl bli en ändring på vädret snart annars sover väl hela svenska folket bort sin tid. Men i morron ska det blåsa storm här så då får man hålla i hatten.
Hoppas ni får en lugnare helg.
Kram Elzie

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Ja visst blir man trött av det här eländiga vädret! Får hoppas att det blir lite bättre i helgen... Hoppas du hittar något på loppisen, det brukar ju bli lite roligare då! Själv ska jag åka på en liten antikmässa här i närheten, och jag hoppas naturligtvis att jag hittar något alldeles speciellt där...
Kram
Marie

HEMMA HOS LINNÈA sa...

Hallo
Jaha blir det loppis i stan?
Jag är där varje lördag, det är som ett gift och dyrt blir det också när man kommer hem med fulla kassar, men otroligt roligt.
Hoppas du blir lite piggare när våren snart kommer, man behöver lite ljus.
Ha en jättetrevlig loppishelg.
Kram Liselotte

n o r d i n g å r d e n sa...

Grattis till utmärkelsen solkatten!!! Ja, det är en seeeg tid nu, man är liksom jämt trött men lite loppis är nog en vitamininjektion tror jag! : ) Trevlig helg! Mari.

♥ Pia... sa...

Hej vad bra att du bestämt dej..för int ska väderet draaaa ner oss...näää...osså fin utmärkelse du fått..kul..och tack säger jag och tar åt mej:) ha en trevlig helg du med...PIA

Solsjö - Under en vind sa...

Grattis till din award! Den piggar ju upp! Hoppas att du varit på en lyckad loppistur också! Kram och fortsatt skön helg!

Anonym sa...

Grattis till utmärkelsen.. och trött kan man allt bli när solen lyser med sin frånvaro..=)/åsa

Hanna i Det stora grå huset sa...

Jättekul att du halkade in till mig! Jag tror också att vi var på samma ställe idag.... Hittade du något fint tro?

Lusthuset sa...

Vila dig nu, så skall du se att du piggnar till. Ha en skön helg. Kram!

Lily of the valley sa...

Grattis till utmärkelsen! Du har fått en av mig. :)
kram Lily