lördag 3 maj 2008

BLOGGTORKA =(

Jag har drabbats av bloggtorka......tycker inte att jag har något att göra ett inlägg på. Så vad gör man då????

Idag har jag varit på landet, krupit omkring i buskarna och klippt, rensat och ansat.....

Men kameran hade jag glömt hemma....annars finns det ju mycket att fånga på bild där.....så några nya bilder blir det inte heller...*suck*

Vad göra......?

Ja, jag får väl lägga in en bild från förra våren då....



Köksfönstret står öppet mot våren.


********


Jahapp...det var det.....


Äh, jag har ju alltid bilder på katterna som jag kan dryga ut med =)

Här kommer några mysbilder på mina goá solkatter...




Ozzi gillar att sitta på hatthyllan i hallen.....utsikten är perfekt där =)




Iza myser i favoritens(läs Vickes) knä.

En cool kille i mattes knä.


Iza sover gott på en stol med fötterna på garderoben (?)Kan det verkligen vara bekvämt ?


Gäääääääsp!!!!!!

Två trötta gosingar....dom sover nästan alltid så här, tätt tillsammans...dom är så mysiga med varandra. Dom är nästan aldrig osams...bara lite smågnabb ibland bara.


Ja,ja....det blev ju ett litet inlägg i alla fall.....Nu får jag försöka samla tankarna och hitta lite inspiration inför nästa inlägg.....vi får väl se hur det går.....


Jag vill i alla fall tacka er mina vänner för alla fina kommentarer som jag får....jag tycker att det är så roligt och det får mej att vilja fortsätta med bloggandet....fast inspirationen tryter ibland =)


TUSEN KRAMAR TILL ER ALLA GODINGAR!!!!

27 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Ett mycket intressant inlägg!

Härligt sommarkök och vilka supermysoga kissar du har - de har det nog jättekul tillsammans.

Kram Maud

Lily of the valley sa...

Inget dumt inlägg!
Att skriva om, och visa livsnjutarna nr:1 är väl aldrig fel! Vi borde kanske göra lite mer som dem....

Ha en skön lördag och helg
kram Lily

alidas sommaräng sa...

"Katter" är väl det mysigaste som finns- så ett inlägg med dem är väl inte fy skam!!!!! Kram.Laila

Anonym sa...

Härligt att få vara ute och jobba lite i trädgården.

Eva Agnes sa...

Gud, vilka roliga katter du har. De är ju bara helt makalösa.
Kul att ha sådana vänner.
Kramar
Eva Agnes

Lily of the valley sa...

Du har rätt min vän!
Kram Lily

Lavendel & Romantik sa...

Du kan du...Själv har jag faktiskt svårt att hitta på något på bloggen nu för tiden..Och du jag trodde att du visste att det skulle bli islutet på April...Nästa i slutet på Maj..Kramiz/Majsan

Lisas torp sa...

Ja, ibland känns det som om man har lite torka på inläggstips. Du visar ändå en härlig köksbild med öppet fönster mot våren! Vad kan väl vara härligare! Och katterna - oj, jag kan inte se mej mätt!!! Såååå himla gosiga de är, och vilken fin teckning de har i pälsen!
Tack för titten hos mej!
Ha en skön majvecka!

Kram

Lisa

C De-sign sa...

Dina bilder på katterna är ju helt underbara.... de kan konsten att koppla av....... vi har mycket att lära av dem!!!! önskar dig en fin vårvecka!!! Kramar fr C

n o r d i n g å r d e n sa...

Nämen vilka goingar du har, de är ju bara för söta, vilken stil de har! Jaha, du har bloggtorka, ja, det drabbar oss alla ibland men inte mej just nu! Tvärtom, jag har flera inlägg i blogspot på lager som väntar på att komma ut, sjukt va, med tanke på att jag aldrig är hemma, fotar som fasen när jag väl är det: ) Ha en bra ny solig vecka! Mari.

Poppins sa...

Det var väl ett suveränt inlägg. Bilder på de söta kissarna tröttnar jag aldrig på. Blir så glad av att se dem. Och så snyggt med solglasögon! :)
Ibland har man ingen inspiration, så är det väl med oss alla!
många kramar från Poppins

tindra lite mera sa...

....dryga ut,undrar vad dom skulle säga om dom hörde det,så gossiga som dom e´ ;O)

Kram Katarina

Tvert-om-tanten sa...

Du kan alltid servere oss kattebilder!!!!! Får aldri nok av det :-)

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Bloggtorka??;) Tyckte du fick till det fint i alla fall!!!
Era katter är ju bara uuuunderbara..s charmiga såååå!!!

Ha en sköön vecka!!
Kram Millan
~~~~~~<~~<<@

linnea-maria sa...

vilket charmigt lantkök. Katterna är bra härliga. De kan konsten att bli snygga på bild (tänk om man hade samma talang) Kram /linnea-maria

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Hej Gunn!
Känner igen det där med blogg-torka, de händer nog de flesta någon gång. Men de går över ska du se..för de blev ju ett helt underbart inlägg med era söta missar. De är verkligen go´a!!!

Ha en fortsatt skön vecka!
Kram Benita

Anonym sa...

Vilka mysiga katter du har:-) Mmm, bloggtorka får man ibland ju..
Men du har ju fått till ett fint inlägg..
Ha det gott.
Kram

Dubbelörn sa...

Tycker nog att bloggeriet känns som allra bäst under hösten o vintern. När vårvärmen kommer så finns det så mycket annat som upptar ens tid, eller hur? ;)

Ta hand om dig

Kram

Solsjö - Under en vind sa...

Helt underbara bilder på katterna, de är verkligen sååå fina!

ha det bra! kram!

Lisas torp sa...

Hej, här är jag igen och vill tackar för ditt fina inlägg hos mej!
Nästa gång du kommer till Sthlm - ta en tur på Rörstrandsgatan (T-St.Eriksplan) och låt dej inspireras!
Ja du, det där med prinsar och grodor är nog ett mysterium - tänk så många prinsar jag har kysst, men alla har de blivit kvackande grodor - så det kan gå!!
:)

Ha det så gott!

Kram

Lisa

Lavendel & Romantik sa...

Visst är hon snygg Asta...Dina bilder på katterna gör så man vill lägga sig själv och vila......Kram på dig i slutet på Maj ;-) /Majsan

Guldkorn i min vardag! sa...

Se där det blev ett inlägg iaf. Härliga kattbilder, och det öppna fönstret var så fint.
Bloggtorka drabbas nog alla av.
Kram Ulla-Bella

Ankan sa...

Vilka underbara kattbilder! Och det där köksfönstret ser härligt somrigt ut! Bilden är väl från ungefär den här tiden på året kan jag tänka mig. Ha en härlig helg (åker ni kanske till landet?) Kramar

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Hihi ja det var ett härligt inlägg! Katter är ju bara för goa och smarta!

Kramisar Anita

Min Skattkammare sa...

Såna härliga bilder på dina kissar! Jag brukar kika på min när hon spantserar runt hemma i allsköns ro och tänka: Den där damen lever livets glada dagar och bor på lyxhotell med full service, raggar karlar gör hon öppet mitt på ljusa dagen....ingen skam i kroppen! ;o) Men go är hon!
Jag tycker också det blir torka ibland, man kör ju lite samma, men det gör väl alla....livet liksom knallar ju på i samma takt hos var och en.
Jag blir ialla fall glad att kika in här och få en påhälsning från dig!
Stor kram Kicki

Mitt vita lantliv sa...

Hejsan.. nej du lilla gumman,, den gör jag mej inte av med, inte för allt smör i småland.. eller jo det skule jag nog.. eller nej,, äsch va fan,,!!!

Allt bra annars med dej???

Kram Daniel

Amoroso sa...

Himmel, både jag och maken har skrattat gott åt dina härliga kattbilder. Särskilt trevlig var den slöa i "fotöljen". Trevlig helg!