onsdag 11 juni 2008

I helgen var jag ju i Göteborg och hälsade på min goa dotter E. och hennes lika goa kille H. Jag hade fyra underbara dagar med mycket mys, god mat och värme =) En liten försmak av semestern som snart kommer.

Fredagen tillbringade vi på "plajan"......vid Åsa strand, nära Kungsbacka.

Vi hade en härlig dag med picnic, solande och en del av oss badade också.....hm...inte jag då....jag är en riktig fryslort *hihi*
På lördagen åkte vi till Ullared för en hel dags shoppande. Det gick faktiskt riktigt bra....inga köer.....varken in i varuhuset...till provhytterna eller ut genom kassorna. Allt flöt på så bra....och en hel del (mest kläder)fick följa med oss hem i påsarna =)

Här kommer en bild på min dotters "lilla magge".....här inne ligger lilla "Pyret".....mitt kommande barnbarn. Och jag fick faktiskt känna när han/hon sparkade. Såååå mysigt *ler*.

Nu önskar jag er en skön avslutning på veckan!


Kram & Pöss!

14 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Låter som en förträfflig resa, sol, picnic, shopping o så lite bebisspark ;).

Har bara varit till detta Ullared en endaste gång.... o aldrig mera *skrattar*

Sussie sa...

En sån fin resa, härligt att få flera dagar med de man tycker om. Grattis till att du ska få barn barn, härlig känsla att få en liten spark :) Många kramar

n o r d i n g å r d e n sa...

Å så härligt med besök i Götet och plajan såg inte helt fel ut men nej, jag badar heller inte i första taget....( å nej, jag var i norrland i helgen, men jag har varit i Göteborg några ggr sista veckorna, därav inköpen..) Ullared har jag aldrig besökt, det skulle jag gärna vilja se ngn gång! Ha en bra ny vecka mormor! Mari.

Lily of the valley sa...

Härliga bilder från Götet :D
Bebisspark ger en viss känsla, magiskt!
Ullared kan vara både himmel och helvete, men kul är det i båda fallen :D

Kramar från en till som bara älskar katter

Poppins sa...

Vilken mysig helg! Kul att komma iväg på små helgresor och koppla av lite. Och så få ett lite smakprov på barnbarnet!
kram

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Ja hördudu...njut av sommaren du som kan! Kommer inte värmen snart hit så är det vinterdopp som gäller =)

Så mysigt att få känna bebisen sparka.

Kramisar Anita

Birgitta sa...

Så mysigt du verkar ha haft och att få en "spark" av den nya arvingen bådar gott. Vilken härlig känsla. Ha det så gott. Kramar Birgitta

Anonym sa...

Kul med barnbarn.
Åsa och Ullared ligger inte i Göteborg ;)

NICOLINAS BONING sa...

BADA?! Hujedamig för det kalla blöta vattnet så tidigt på året;-)
Vad roligt att du fick känna sparkarna...du måste längta riktigt ordentligt tills du får snusa i bebisen.
Kramar/Birgitta

Åsa sa...

Måste varea en skön känsla o ha barnbarn o få fler..=) /kram åsa

Lusthuset sa...

Grattis till det kommande barnbarnet, det måste var underbart att se fram emot. Härligt ni hade det både med strandliv och shopping. Ha en skön söndag. Kram!!

Solsjö - Under en vind sa...

Skön avkoppling på stranden, billig shopping och längtan efter ett litet barnbarn...kan det bli bättre??

Hoppas att du haft en go helg! Kram!

Ankan sa...

Ska du bli mormor! Det var roligt! Grattis från mig!

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Din "lill" semester verkade vara helt underbart skön!!!
Skulle oxå vilja åka till Ullared å shoppa lite någon gång, ska nog övertala sambon men de lär bli svårt. Får väl hyra en stuga i närheten och säga att vi ska semestra där i omgivningen hihi.

Grattis till barnbarnet som är på tillväxt!!!

Ha de!
Kram Benita