fredag 11 juli 2008

BRÖLLOP


Hallojsan....här kommer ett litet livstecken från mej. Jag är hemma i stan en sväng för att tvätta bla. Annars har jag det gott ute på landet....ligger i hängmattan och läser mest hela tiden.....fast idag regnar det, så då passade jag på att åka in till stan istället.

*******************

I lördags var jag ju på bröllop.Min brorsdotter U. gifte sig med sin R. i Svärdsjö kyrka.
Det var så himla vackert och bruden var verkligen vacker som en älva. Och brudgummen stilig som en prins.
Här kommer ett par bilder från den stora dagen.....



Inne i kyrkan.....kolla vilka hårsvall dom har både brud och brudgum.....så läckert!



En kyss med kyrkan som bakgrund.


Den vackra brudbuketten, som bruden hade gjort själv!


*************************

Ha det så gott, mina vänner.
Vi ses snart igen.......KRAMIZ!!!!!

11 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Finns väl inget vackrare än ett sommarbröllop :). Håller med om att brudparets hårsvall var urläckert!

Kramar

n o r d i n g å r d e n sa...

Ojsan vilken wedding-blogg detta har blivit! Tjusigt brudpar och verkligen vackra foton, kanske du skulle bli brällopsfotograf!? Ha en fortsatt skön sommar i stugan! Mari.

Sussie sa...

Sånt vackert brudpar! Vilka hårsvall. Skönt att höra att du har det bra i stugan :) kramar.

Hjärtats saga sa...

Hejsan!
Nu var det ett tag sedan jag hörde av mig! Vilken härlig bild från bröllopet - vilket fint par och vilken vacker brudbukett hon hade gjort!
Hoppas att du har det skönt i stugan!
Ha det så bra och många sommarhälsningar från Kerstin

Sussie sa...

Award hos mig raring :) kram

Lavendel & Romantik sa...

Så fint och vilket fint par och vilket hårsvall Kanonbild Kram/Majsan

Elzie sa...

Åh vad fina dom var. Så roligt med bröllop. Jag var ju också på ett i juni.
Hoppas du njuter av friden på landet.
Kram Elzie

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Hej hopp!
Hoppas att du har det bra i stugan och att du hinner samla mycket ny kraft inför den kommande hösten.

Bröllop är mäktit, vilken härlig vit bukett bruden gjort, fin!

Ha de gott!
Kram Benita

Smultronstället sa...

Tjingeling,vikken häftig "hår"bild på brudparet.
Vi hoppas åxå på att få gå på ett i september. Det är ju härlig spänning med kärleken dallrandes i luften,hihi.

Njut av semestern och ha det gott!
Kram M

korsvirke o stockrosor sa...

Låter härligt att tillbinga sommaren i ett torp o komma från alla (nästan) måsten man har där hemma, vilket vackert brudpar,
Ha det fortsatt trevligt i hängmatta o torp
Hälsningar trine

C De-sign sa...

Härligt med ett litet "livstecken" från dig! Kan verkligen tänka mig att du har det skönt i stugan! Önskar fortsatta sköna dagar! Kram fr C