tisdag 22 juli 2008

RAPPORT FRÅN HÄNGMATTAN.....

Jag måste börja med att tacka för kommentarerna som jag fått och be så mycket om ursäkt för att jag inte har tid att kika in till er och kommentera......men snart är det slut på sommaren (iiiiiih...vad fort det går) och då blir det mera tid att sitta vid datorn igen.Så då ska jag ta igen varenda sekund av missad bloggtid!


Här kommer dock en liten rapport från mej, så att ni vet att jag lever och har hälsan=)


¤¤¤


Jag har haft två underbara veckor ute i stugan med besök av min gravida dotter(mysigt att känna den lille sparka där i magen=)grillkvällar med släkt och vänner(bla.från USA), lite loppisbesök (mer om det senare) och faktiskt en del hängmattemys också mellan regnskurarna.


Nu har jag börjat riva tapet i köket och ska sätta igång med renoveradet som jag tänkt mej att hinna innan jag börjar jobba igen.Mer om detta kommer också senare.Och så har jag fått en award också. Det är Zanna med den härliga bloggen "Under regnbågen" som har förärat mej den. TACK goa Zanna.Egentligen ska jag välja ut fem stycken bloggar som "gör min dag" Men eftersom jag tycker så mycket om er alla så kan jag inte välja......you all make my day! Så ta åt er och skicka gärna awarden vidare.


Nu kommer värmen har jag hört, så passa på att njuta av sommaren.


KRAM, KRAM FRÅN MEJ TILL ER ALLA!!!!!!!!

14 kommentarer:

Smultronstället sa...

Halloj:)
Trevligt att höra från dig.
Klart du ska njuta å va ledig så mye de går när man har semester.
Oj vad mye du har hunnit med,kul,jag ser framemot dina kommande inlägg åxå.

Ha det gott!
Kram M

alidas sommaräng sa...

Ja passa på och njuuuuuut! Och visst är det så att man inte hinner sitta vid datorn på sommaren - det kan vi ta igen i höst!! :o) Kramar Laila

Elzie sa...

Det låter något det att ligga och softa i hängmattan *s*. Nåväl, det var roligt att du kunde komma inom och hälsa på lite. Ska bli verkligt kul att se vad du gör med ditt kök där i stugan.
Hoppas du får en skön helg.
Kram Elzie

Anonym sa...

Hej.
Nej, man hinner verkligen inte sitta så mycket vid datorn.
Ha det fortsatt gott i värmen.
Kram

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå där, va kul med en rapport fr hängmattan och vilka otroligt två vackra stilleben! Så fint med den gamla lådan på cykeln med blommor!! Ha en forstatt skön sommar i mysiga stugan! Mari.

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Ja oj man får panik nu...fasiken vad lite det är kvar av sommaren nu =(

Så vackra bilder!

Kram Anita

Poppins sa...

Jag är också sommarlat och njuter av ledigheten. Blogga får man göra mer i höst.
Fortsätt ha en bra sommar!
kramar från Poppins

C De-sign sa...

Hej och tack för en liten rapport så man vet att du har det bra!!!! Jag har bara en vecka kvar nu....gäller att njuta! Önskar en skön fortsatt lördagskväll! Kram fr C

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Hejsan Gunn!
Låter som du haft en helt underbar semester, med mycket trevligheter.
Jag ska inte klaga, trots att jag mest har jobbat så har jag ändå hunnit med och njutit oxå av den svenska sommaren...fast hade gärna varit ledig lite mera när de var värmebölja *L*

Ha de gott!
Kramar från Benita

♥ Pia... sa...

Tjenatjena...jo nu springer sommarn fort vill hjag lova..min sista semestevecka..och jag ska göra ALLT..herreminje...varför ska det alltid vara så varje sommar..man får lite småångest nästan över att allt är över..men ett och annat loppis har man hunnit med..och en och annan grill..bad osv..så visst tänker man bara efter så har mangjort en del..nu idag har jag bara sprungit runt mej själv för att hinna allt.:).på återseende..kram..PIA

SoCal Helene sa...

Hej Gunn, Nu måste väl din semester snart vara slut, vi är ju så nyfikna att få reda på vad du har haft för dig på semstern. Hoppas att du har haft lite tid att slappa och ladda batterierna och inte bara jobbat och fixat i stugan. Inte mycket nytt over here, bara att det börjar bli varmt och kladdigt men det är det vanliga vädret för augusti.
Ha det gott å de,
Helene

Sussie sa...

Hej på dig, du är så värd awarden :) Visst flyger tiden iväg nu under sommarveckorna men så är det ju för alla, snart sitter vi inne istugorna med massor av bloggtid igen. Ha en fin kväll, kramar.

Solsjö - Under en vind sa...

DEt låter som om du har underbara sommardagar! Kramar!

Anonym sa...

Härlig cykel.