torsdag 28 augusti 2008

JAG VANN!!!!!

Jag har vunnit en tävling....IGEN! Jag som aldrig brukar ha tur i tävlingar......
Kommer ni ihåg att jag i början av sommaren vann en matta från Furutorp? Och nu har det alltså hänt igen!

Den här gången vann jag en blogg-tävling hos den underbara butiken Nordljus.
Tävlingen gick ut på att få så många som möjligt att gå in på deras nätbutik, via min blogg.
Och kan ni tänka er att det var min blogg som vann! Jag blev så glad när jag fick mejlet om vinsten ifrån dom =)


Och nu har paketet kommit......inuti paketet låg ett paket =)
Fint inslaget i vitt papper med snöre och ett litet hjärta på......



........och inuti det paketet låg den härliga ramen från Riviera Maison. (Och Ozzi har nosat in och godkänt den också *ler*)
Ja,nu är det inte min familj som sitter i ramen ännu, men det kommer det att bli snart, när jag hittat foton i lämplig storlek.

*****

Så jag säger TACK så mycket, Lina och Jakob på Nordljus för ramen! Den passar alldeles förträffligt i mitt hem.

****

Och skulle det vara någon av er som inte har hittat in till Nordljus ännu, så vänta inte en sekund till, utan klicka här och kom in en helmysig butik =)


HA DET BÄST!
Ses snart igen =)

19 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Grattis! Turgumma där.

Kram Maud

n o r d i n g å r d e n sa...

Stort GRATTIS solkatten, vilken tur du har då, först den ljuvliga mattan( som jag har bestämt mej för att köpa en utav med..) och så nu detta! Den kommer bli så fin med din släkt ocg familj i! Är det Ozzys släkting som diggar i lurar, så gulligt! Ha en mysig helg! Mari.

Lisas torp sa...

Jättegrattis! Du verkar ju vara en riktig turgumma!!!

Ha en riktigt skön helg!

Kram
Lisa

A home far away sa...

Grattis, en del har tur så det räcker o blir över:-

Ha en fin helg
Kram Gunilla i ett mulet Singapore

Unknown sa...

Grattis till den fina vinsten,jättefin fotoram..precis en sådan skulle jag vilja ha,ska kika in på länken till butiken sedan.=)

Du verkar vara en riktig turgumma du,själv så har jag ingen vidare tur...

Så söt din kisse är!Hoppas du får en skön Fredag,må så gott!

Kram Maria

linnea-maria sa...

Vilken tur du hade! Ramen är jättefin.
Visst är den tapeten vacker!! Jag gillar den gamla stilen bäst! Ha en superhelg/linnea-maria

Stina sa...

Det var då inte dåligt. Vad kul!
Den där är fin den.:-)
Puss

faster atta sa...

Ååå, Grattis till vinsten! Den blev ju underbar!
Om du klickar i översta hörnet på min blogg ( en blå ikon) så kommer du till en sida där du kan välja och vraka bland gratis designer till bloggen! Jag har postat ett brav till dig idag men mönster, det borde vara framme efter helgen!

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Oj så kuul! Grattis till din vinst!
Ha en trevlig helg!
Kram
Marie

Veronica sa...

Stort grattis till dig vännen!
Visst är det härligt när det kommer ett fint paket med posten!!

Kram Veronica

Lily of the valley sa...

STORT GRATTIS! Wow! Vilken tur du har :D Jättekul!
Kram Lily

SoCal Helene sa...

Hej Gunn, Grattis till vinsten! Ja visst, var det häftigt med vagnen….Vad har ni för hoj? Ha en go helg!
;o) Helene

Elzie sa...

Grattis tjejen! Vad roligt när man vinner om man, som vi!, oftast har otur i tävlingar. Ramen var jättefin.
Hoppas du får en ljuvlig helg.
Kram Elzie

Sussie sa...

Det var ingen dålig vinst! Det är bara att gratulera.
Ha en fin helg, kramar.

C De-sign sa...

Hej o grattis till vinsten! Du får titta in till mig, utlottning.... vem vet turen håller kanske i sig!!! Välkommen! Ha en härlig söndag! Kram fr C

LillaFlisan sa...

Åh vilken härlig blogg du har!
Kul med ännu en kattgalning!;-)
Kramar från Flisan

Birgitta sa...

Ja, visst är det kul när man vinner saker man tycker om och vill ha, grattis till vinsten.

Titta in till mej och hämta en grej där.

Kramar Birgitta

Brunkullan sa...

Grattis!
De har verkligen mycket fint där:)

Susanne

Ankan sa...

Brödburken blev jättefin! Man verkar kunna göra så mycket kul med decoupage, jag måste pröva någon gång!!!

Vilken URSNYGG tapet du hittat!!! Eller VACKER kanske man skulle säga. Jag förstår att du gillar den, jag med! Den är helt i min smak! Vad fint det blev ihop med den vita pärlsponten.
Kramar