onsdag 26 november 2008

Vet ni vad jag ska göra i morron?
Jag ska åka till Göteborg och hälsa på min lille Albin =)
Åååå....vad jag har längtat.Trodde jag skulle kunna hålla mej till jul...men,nej det gick ju inte.
Så när min dotter föreslog att jag skulle komma ner igen, var jag inte sen att nappa.....
Det ska bli så roligt att se hur han har vuxit på en månad.

Lilla Hjärtat =)

~*~

Åsså nånting helt annat....lite pyssel som jag gjorde i helgen som var.

Jag fick en beställning på en tomtemor av en före detta arbetskompis......så här blev hon.......den första tomtemor jag tovat.

Tillägg: Jag såg att någon trodde att det var den första tomten jag tovat....det var det inte utan den första tomte-mor......tomtar har jag nog gjort ett hundratal, skulle jag tro =)

~*~

Nu får ni ha det så gott.....för det ska jag ha=)

MAZZA KRAMAR!!!!!!!

9 kommentarer:

Smultronstället sa...

Klart du ska åka dit :-D

Näe e de din första tovade tomte ?
Å så fin ho blev :-)

Trevlig mys helg :-)
Kram M

Brunkullan sa...

Klart du ska åka och snusa lite på lillkillen:)

Så fin tomte du tovat! Kan inte tro att det är din första!

Susanne

LillaFlisan sa...

Men vilken söt liten hjärtetomte gånger två!
Förstår att du inte kan hålla dig...Han är ju ljuvlig!

ram

Flisan

Elzie sa...

Klart du ska åka till lillkillen. Jag ska åka till Skåne nästa helg. Ska bli så kul att träffa tjejerna igen.
Ha en bra advent.
Kram Elzie

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Heej Gunn!
Klart du ska åka te Götet å snusa lite på barnbarnet =)
Vá han har vuxit..ser det på dina bilder du visat sedan han gjorde entré.

Nämen ojj vilken söt tomtemor du tovat!!!

Hoppas att du får en mysig 1:a advent!
Kramis från Benita

C De-sign sa...

Hej
Antar att du har haft fint tillsammans med ditt barnbarn i Göteborg...vilken lycka!!! så härligt! Kram fr C

Guldkorn i min vardag! sa...

Vilket gullehjärta, förstår om du måste förhandssnusa innan jul.
Önskar dej en trevlig resa och du den tomtemoran var bara så fin.
Kram Ulla-Bella

me and alice sa...

Hoppas du har det mysigt med lillkillen!
Ursöt tomte du tovat!!
Kram Susanne

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilket sött barnbarn du har och tomtemor blev ju en riktig donna : ) Du är ju tovproffs, jag tog fram din tomtefar i går, nu pryder han köket så fint! Ja va fasen, vi skulle ju ha tagit en fika innan de stängde men, jag är ju aldrig hemma!! Vi får ha den tillgodo, även om årstiderna passerar: ) En skön andra advent önskar jag dig!! Mari.