lördag 14 februari 2009

ALLA HJÄRTAN.....


Idag är det ju Alla Hjärtans Dag....det kan väl inte ha undgått någon. I min familj firar vi inte dagen på något speciellt sätt......vi köper inte presenter och så till varann, men ett litet kort från barnen brukar det bli. Och just idag för ett år sedan fick vi ett kort från vår dotter och hennes sambo i Göteborg där dom berättade att vi skulle få vårt första barnbarn....det var en härlig nyhet =)


Jag kom att tänka på ett litet brev som jag fick av sonen en gång när han var så där 7-8 år.
Han hade plitat ner dom här orden på en papperslapp...allt fick inte plats på framsidan, så de sista orden hamnade på baksidan.....




Så här står det: AJ LAV JO
AJ LAV JO 2 (alltså two)
AJ LAV JO 3
AJ LAV JO 4 (four)
AJ LAV JO MÅR EN
DINA TÅR

Det är den finaste kärleksförklaring jag någonsin fått.
Nu är han snart 17 och så många kärleksförklaringar blir det inte längre.....i alla fall inte till mamma=)





På mitt jobb tjuvstartade vi Alla Hjärtansdags-firandet här om dagen och bakade en halloncheesecake med barnen.Så här fin blev den...och SÅ GOD!!!!!!

Med detta skickar jag en MASSA
KRAMAR till er ALLA
på ALLA HJÄRTANS DAG!!!!!!


9 kommentarer:

Där Rosor Aldrig Dör sa...

En massa bamse kramar till dig också Gunn!!!

Hoppas att du njuter av de fina vädret som vi har idag =)

Vilka fina ord ifrån din "lilla" son, kul!

Kraam från Benita

Malin sa...

Kram på dig med. Hoppas ni har haft en lugn och skön dag. Jessica tipsade mig om din sida i höstas, sen glömde jag bort det men nu står du med på min sida, så nu glöms du inte bort.
Kram kram!!

Vardags-mirakel sa...

Ha det bra på alla hjärtans dag, så fint av din son det räcker så långt med ett handskrivet kort från sina barn. Kram Eva.

Lily of the valley sa...

Ja, det är den finaste kärlekshälsningen man kan få:D
En stor Valentinkram till dig
Lily

Lusthuset sa...

Ja något sådan gäller det att gömma i hjärtat för all framtid för så fina kärleksförklaringar får man inte ofta. STOR Kram till dig på Alla Hjärtans Dag.!!

C De-sign sa...

Vilken fin kärleksförklaring!!! Nu önskar jag dig en riktigt skön söndag! Här är det vinterväder..kallt men solen strålar! Kram fr C

Gårdsromantik sa...

Åh så charmigt - den skullejag rama in!

Den där cheesecaken hade suttit bra nu till fikat!

Kram Maud

Min Skattkammare sa...

Åhh, det var ett riktigt rart kort!
Och pajen ser ljuvlig ut......jag älskar hallonsmaken, så somrigt!
En lite sen kram till dig, men dock lika hjärtlig!
Kramis Kicki

SoCal Helene sa...

Hej Gunn, happy valentines day i efterskott! Vilken härlig kärleks förklarning från din son....vet han om att du visar den på bloggen? ;0)
Kan man göra en beställning på cheesecaken, den ser för himla smarrig ut!!!
Idag har vi haft en helt underbart solig och klar dag med utsikt över snöklädda berg som man normalt inte ser annars, det regnat småspik dom sista dagarn mycket behövligt men inget kul.
Ha det gott å de!
Helene