måndag 23 februari 2009

MAPP 6....BILD 6

Jag fick en utmaning av Eva Agnes.


Den går ut på att man ska gå in på sina bilder och öppna mapp nummer 6....därefter ska man ta fram bild nummer 6 och lägga in den i bloggen.

Det gjorde jag.....men nu måste jag erkänna att jag fuskade liiiiite *hihi*

Mapp nummer 6 var nämligen en mapp från min sons skolavslutning och den sjätte bilden var tagen på en av hans klasskompisar.....och jag tror inte att den personen skulle uppskatta att hamna i min blogg......så....jag hittade på lite egna regler...hm.

Jag öppnade helt enkelt mapp nummer 6....från slutet istället....och då var den sjätte bilden denna:

Vedspisen i mitt älskade torp


Nu skickar jag utmaningen vidare till:



Anta utmaningen om ni har tid och lust.


Så här gör du:
1. Gå till Mina bilder
2. Gå till mapp 6
3. Tag ut bild 6 och publicera den
Utmana därefter några andra bloggare.

*****************

Idag är det ju Fettisdagen......ät inte FÖR många semlor bara =)


(Bild lånad från nätet)

(Mandel-) Massa kramar från mej =D

3 kommentarer:

Elzie sa...

Åh vilken härlig bild. Jag älskar vedspisar och önskar vi hade en här. Ger så härlig värme.
Jag har också fått den utmaningen men jag får nog göra som dig för jag har redan haft den en gång.
Här blir inga fastlagsbullar alls idag efter magsjuka i natt, bläh!
Hoppas du har en bra kväll.
Kram Elzie

Viveka i Bläckhornet sa...

Underbar bild. Vi har också en järnspis som jag bara älskar...

kram Viveka

oumberligating sa...

Hej Peter Olofsson heter jag som skriver dessa rader och terroriserar min omgivning med långa jobbiga kommentarer. Fast det är väl lite av grejen med att blogga att få lite kommentarer och åsikter om allt möjligt, startade upp den här bloggen jag skriver ifrån som en drag/hjälp blogg för en Smärtförening (fysisk smärta) som jag håller på att starta upp och det har fungerat bra, från början så var det inredning och design även antik som gällde men nu har jag spårat ut helt(ler) så nu är det ett djäkla sammelsurium som en icke nöjd bloggare skrev till mig, sådant gillar jag. Ha en fin kväll och en skön eftermiddag av det som är kvar, mvh från Peter!